Close

Volkswagen: Ακριβότερη των εκτιμήσεων η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ακριβότερη των αρχικών εκτιμήσεων αποδεικνύεται η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη Volkswagen απ’ότι εκτιμούσε, σύμφωνα με τον Herbert Diess, CEO της εταιρείας.

Πέρυσι ο Όμιλος Volkswagen AG, ο οποίος αποτελείται από 12 μάρκες, ανάμεσα στις οποίες οι Audi, Bentley, Lamborghini και Porsche, ανακοίνωσε τα σχέδιά του για την ανάπτυξη ηλεκτρικών εκδόσεων όλων των 300 μοντέλων των εταιρειών του.

audi e-tron

Όμως ο Herbert Diess, σε ενημερωτικό σημείωμα στην εταιρεία ανέφερε ότι η επένδυση των 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχε προηγουμένως υπολογίσει ο Όμιλος τελικά δεν θα είναι αρκετή.

«Το κόστος για την εταιρεία μας -όπως το κόστος για να εισάγουμε στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα- θα είναι υψηλότερο του αναμενόμενου. Αυτό συμβαίνει καθώς κάποιοι από τους ανταγωνιστές μας έχουν πραγματοποιήσει μεγαλύτερη πρόοδο.

Ανάμεσα στους ανταγωνιστές του Ομίλου στην ηλεκτροκίνηση περιλαμβάνονται οι Toyota, η κοινοπραξία Renault-Nissan, η Tesla και η Daimler.

«Χρειαζόμαστε υψηλότερα κέρδη για να χρηματοδοτήσουμε το μέλλον μας» ανέφερε και υπολόγισε ότι ιδανικά με αύξηση 7-8% στα κέρδη μέχρι το 2025, θα είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε πρόκληση. Να σημειωθεί ότι η περιορισμένη προμήθεια μπαταριών αποτελεί ένα από τα υψηλότερα κόστη στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και για τον λόγο αυτό η Volkswagen έχει συνάψει συμβόλαια αξίας 48 δισ. δολαρίων για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων προκειμένου να υποστηρίξει τα σχέδιά της για την παραγωγή 1 εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025.

Να υπενθυμίσουμε ότι σε λίγες μέρες η Audi, μία εκ των εταιρειών που εντάσσονται στον Όμιλο Volkswagen αναμένεται να παρουσιάσει το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top