Categories: Self-Driving

Volkswagen: Ακριβότερη των εκτιμήσεων η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ακριβότερη των αρχικών εκτιμήσεων αποδεικνύεται η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη Volkswagen απ’ότι εκτιμούσε, σύμφωνα με τον Herbert Diess, CEO της εταιρείας.

Πέρυσι ο Όμιλος Volkswagen AG, ο οποίος αποτελείται από 12 μάρκες, ανάμεσα στις οποίες οι Audi, Bentley, Lamborghini και Porsche, ανακοίνωσε τα σχέδιά του για την ανάπτυξη ηλεκτρικών εκδόσεων όλων των 300 μοντέλων των εταιρειών του.

Όμως ο Herbert Diess, σε ενημερωτικό σημείωμα στην εταιρεία ανέφερε ότι η επένδυση των 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχε προηγουμένως υπολογίσει ο Όμιλος τελικά δεν θα είναι αρκετή.

«Το κόστος για την εταιρεία μας -όπως το κόστος για να εισάγουμε στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα- θα είναι υψηλότερο του αναμενόμενου. Αυτό συμβαίνει καθώς κάποιοι από τους ανταγωνιστές μας έχουν πραγματοποιήσει μεγαλύτερη πρόοδο.

Ανάμεσα στους ανταγωνιστές του Ομίλου στην ηλεκτροκίνηση περιλαμβάνονται οι Toyota, η κοινοπραξία Renault-Nissan, η Tesla και η Daimler.

«Χρειαζόμαστε υψηλότερα κέρδη για να χρηματοδοτήσουμε το μέλλον μας» ανέφερε και υπολόγισε ότι ιδανικά με αύξηση 7-8% στα κέρδη μέχρι το 2025, θα είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε πρόκληση. Να σημειωθεί ότι η περιορισμένη προμήθεια μπαταριών αποτελεί ένα από τα υψηλότερα κόστη στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και για τον λόγο αυτό η Volkswagen έχει συνάψει συμβόλαια αξίας 48 δισ. δολαρίων για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων προκειμένου να υποστηρίξει τα σχέδιά της για την παραγωγή 1 εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025.

Να υπενθυμίσουμε ότι σε λίγες μέρες η Audi, μία εκ των εταιρειών που εντάσσονται στον Όμιλο Volkswagen αναμένεται να παρουσιάσει το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.