Close

Volkswagen I.D.: Η “ηλεκτρική” οικογένεια αποκτά δύο νέα μέλη

Δύο νέα μέλη προστίθενται στην “ηλεκτρική” οικογένεια I.D. της Volkswagen, τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες προορίζονται για τις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ.

Μέχρι πρότινος γνωρίζαμε επισήμως ότι η Volkswagen ετοιμάζει τρία ολοκαίνουργια, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία μάλιστα μας έχει παρουσιάσει σε εκθέσεις αυτοκινήτων. Ωστόσο, η εταιρεία έχει άλλα δύο μοντέλα στα σκαριά τα οποία προορίζονται για τις αγορές της Κίνα και των ΗΠΑ.

Η ηλεκτρική προϊοντική “επίθεση” της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα ξεκινήσει το 2020 οπότε και θα βγει στην παραγωγή το πρώτο μέλος της οικογένειας I.D., το I.D. concept – ένα πεντάπορτο hatchback με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 170 PS και αυτονομία που θα κυμαίνεται από 400 έως 600 χιλιόμετρα.

Θα ακολουθήσει το I.D. Cross, το οποίο παίρνει ζωή από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 306 PS, διαθέτει τετρακίνηση, ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 500 χιλιόμετρα.

Από κει και πέρα, όπως αναφέρει η ολλανδική έκδοση του Autoblog, υπάρχουν δύο μοντέλα για τα οποία δεν γνωρίζαμε και τα οποία προορίζονται για τις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ. Μάλιστα, στο δημοσίευμα παρουσιάζει και μια φωτογραφία που διέρρευσε από παρουσίαση-ενημέρωση της Volkswagen.

Το ένα ονομάζεται I.D. AEROe και απ’ όσο μπορούμε να διακρίνουμε από τη σιλουέτα που σχηματίζεται κάτω από το κάλυμμα παραπέμπει σε σπορ sedan ή coupe.

Το άλλο, σαφώς πιο ογκώδες, φέρει την ονομασία I.D. Lounge και παραπέμπει σε crossover ή MPV.

Το πέμπτο μέλος της οικογένειας, είναι η έκδοση παραγωγής του I.D. Buzz concept, που θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 374 PS. Η ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς “Bulli” θα διαθέτει τετρακίνηση, ενώ θα μπορεί να κάνει τη διαδικασία του 0-100km/h σε περίπου πέντε δευτερόλεπτα, με την τελική του να φτάνει τα 160km/h.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top