Close

Volkswagen: Ηλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση

Το σκάνδαλο παραποίησης ρύπων ή “Dieselgate” όπως το ονόμασαν τα ΜΜΕ, αποτέλεσε τεράστιο πλήγμα, σε οικονομικό επίπεδο κυρίως, για τη Volkswagen που ακόμα προσπαθεί να συνέλθει. 

VOLKSWAGEN I.D. CROZZ interior

Μετά την αναδιοργάνωση και την ανασύνταξη δυνάμεων η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει σελίδα και παρουσιάζει το νέο του πρόσωπο αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας. Η νέα στρατηγική εξέλιξης της Volkswagen δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και σε τεχνολογικές καινοτομίες, όπως η αυτόνομη οδήγηση. Το μότο που διέπει αυτήν την νέα εποχή είναι «Φέρνουμε το μέλλον στο δρόμο σας».

Οι πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται η νέα στρατηγική είναι:

– Έξυπνη Βιωσιμότητα – η Volkswagen ενισχύει την εξέλιξη καινοτόμων ηλεκτροκίνητων μοντέλων για μαζική παραγωγή.
– Διαισθητική Χρηστικότητα – η Volkswagen επικεντρώνεται σε αυτοκίνητα που λειτουργούν και με τη διαίσθηση, ενώ διαθέτουν νέα φιλοσοφία κατασκευής ενδείξεων και χειριστηρίων.
– Συνδεδεμένη Κοινότητα – η Volkswagen θα συνδέσει μελλοντικά τον άνθρωπο με το αυτοκίνητο και το περιβάλλον, μέσω ενός Volkswagen User-ID.
– Αυτόνομη Οδήγηση – η Volkswagen θα κάνει τα αυτοκίνητα ακόμα πιο ασφαλή και πιο άνετα μέσω της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

volkswagen buzz id

«Έως το 2025 σκοπεύουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας στο 1 εκατομμύριο μονάδες το χρόνο», δηλώνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της μάρκας, Herbert Diess.

Τα πρώτα απτά δείγματα της νέας εποχής στην οποία περνά η Volkswagen είναι η οικογένεια I.D. η οποία περιλαμβάνει τρία αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα οποία είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Πρόκειται για το I.D. (παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2016), το I.D. BUZZ (έκανε πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ 2017) και το I.D. CROZZ (παρουσιάστηκε στη Σαγκάη 2017). Όλα τους είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης και διαθέτουν μεγάλη αυτονομία.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top