Απρόσμενες “παρενέργειες” έχει η αυτόνομη οδήγηση στην California, οι οποίες στην ουσία είναι θετικές, αλλά δεν παύουν να οδηγούν σε ατυχήματα.
Πολλές φορές η θεωρία αποέχει από την πράξη στην ζωή, και η αυτόνομη οδήγηση στην California το αποδεικνύει έμπρακτα. Η θεωρία λέει ότι τηρώντας ευλαβικά τους κανόνες ασφαλείας κατά την οδήγηση έχουμε πολλές πιθανότητες να μην εμπλακούμε σε ατύχημα και να μεταφερθούμε με ασφάλεια.
Στην California όμως τα δοκιμαστικά αυτόνομα οχήματα σταματούν εντελώς σε κάθε πινακίδα stop και τηρούν τα όρια ταχύτητας, με αποτέλεσμα πολλές συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες από οδηγούς πουυ αιφνιδιάζονται από αυτή την συμπεριφορά, η οποία είναι σωστή.
Η California είναι η μόνη πολιτεία η οποία ζητάει αναφορές για τα ατυχήματα από αυτόνομη οδήγηση, με 43 περιστατικά μέχρι στιγμής, τα περισσότερα εκ των οποίων σε διασταυρώσεις με χαμηλές ταχύτητες και ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς.
Η πρόκληση των εταιριών που εξελίσσουν αυτόνομα οχήματα να τα προσαρμόσουν στις ανθρώπινες οδηγικές συνήθειες είναι μεγάλη και άκρως ενδιαφέρουσα. Εταιρίες όπως οι GM και η Google με το πρόγραμμα της Waymo εξελίσσουν δυναμικά αυτή την προσαρμογή.
Άραγε οι άνθρωποι πρέπει να οδηγούν όπως τα ρομπότ ή το ανάποδο, τι είναι πιο ασφαλές;
Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…
Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.