Close

Η κόρη του θύματος στο τροχαίο με αυτόνομο όχημα της Uber προσέλαβε δικηγόρο

Η κόρη της άτυχης γυναίκας που παρασύρθηκε από αυτόνομο όχημα της Uber με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της, ξεκίνησε τις διαδικασίες για να κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας.

Το θανατηφόρο τροχαίο στο οποίο ενεπλάκη αυτόνομο όχημα της Uber και είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της μια 49χρονη γυναίκα, στο Tempe της Αριζόνα, ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου.

Ειδικοί θεωρούν πως η υπόθεση θα αποτελέσει ορόσημο για τη νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται στην παγκόσμια αυτοκίνηση και μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να υπάρξουν σαφείς και συγκεκριμένοι κανόνες για τη χρήση αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους.

Λίγες ώρες μετά την δημοσιοποίηση του βίντεο με πλάνα από τη στιγμή του δυστυχήματος, η κόρη της άτυχης Elaine Herzberg, ξεκίνησε τις διαδικασίες για να κινηθεί νομικά εναντίον της Uber.

Την υπόθεση αναλαμβάνει το δικηγορικό γραφείο Bellah Perez, PLLC που θα κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας.

Αστυνομία: Δεν ευθύνεται το αυτόνομο όχημα της Uber για το θανατηφόρο τροχαίο

Η δικηγόρος και συνέταιρος του γραφείου, Cristina Perez Hesano ανέφερε πως από τη στιγμή που η Αριζόνα ενθαρρύνει τις εταιρείες να πραγματοποιούν δοκιμές αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους “η δικηγορική φίρμα αισθάνεται ειδική ευθύνη για την εκπροσώπηση της συγκεκριμένης υπόθεσης, καθώς επηρεάζει άμεσα τους κατοίκους της Αριζόνα που μοιράζονται το δρόμο με αυτές τις μηχανές”.

“Πρόκειται για μια γυναίκα που έχασε τη μητέρα της και θέλει να καταλάβει το γιατί”, προσθέτει το δικηγορικό γραφείο που αναγνωρίζει πως η υπόθεση “έχει πυροδοτήσει μια εθνική συζήτηση σχετικά με την ασφάλεια των αυτόνομων οχημάτων, εκθέτοντας τα ‘τυφλά’ σημεία της τεχνολογίας και θέτοντας ζητήματα ευθυνών”.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top