Τη δεύτερη γενιά πρωτότυπων αυτόνομων φορτηγών λανσάρει η Uber. Τα νέα πρωτότυπα έρχονται με νέους αισθητήρες, όπως Lidar 64 καναλιών της Velodyne, αντί των δικών της που χρησιμοποιούσε μέχρι πρότινος.
Σύμφωνα με την Uber η μετάβαση στη μονάδα της Velodyne είναι αυτονόητη από πλευράς τεχνολογίας, αλλά επίσης, τη βοηθά να αποστασιοποιηθεί από τις κατηγορίες που την θέλουν να έκλεψε τεχνολογία Lidar από τη Waymo. Επιπλέον, “ξεφορτώθηκε” το branding της Otto, ύστερα από τη νομική διαμάχη με την Καναδική Otto Motors.
Η Uber σχεδιάζει να δοκιμάσει τα αναβαθμισμένα της φορτηγά μέσα και τριγύρω από το Σαν Φρανσίσκο. Ωστόσο εδώ μπορεί να συναντήσει ένα πρόβλημα, καθώς η Καλιφόρνια δεν επιτρέπει τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων που ζυγίζουν πάνω από 4.535 τόνους.
Η εταιρεία θεωρεί ότι το νέο φορτηγό έχει πιστοποίηση για αυτονομία επιπέδου 2 κι έτσι δεν χρειάζεται ειδική άδεια.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.