Electric Cars

Toyota: Το σχέδιο τριών βημάτων για επιτυχία και κερδοφορία στα ηλεκτρικά

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, πιστεύει ότι η δημοφιλής ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να αποκομίσει μεγάλα κέρδη από τα ηλεκτρικά, κάνοντας μόνο τρία βασικά βήματα.

Ο Sato ανέλαβε την ηγεσία μόλις την 1η Απριλίου και αμέσως εξέτασε τη μελλοντική στρατηγική της Toyota, ανανεώνοντάς την αρκετά. Το σχέδιό του στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικών και την κερδοφορία έως το 2030.

Μιλώντας σε εκδήλωση για τα media, δήλωσε: “Θα είναι μια διαφορετική ιδέα από αυτή που είχαμε μέχρι τώρα. Στο χρονοδιάγραμμα του Βήματος 3, η παραγωγικότητα θα πρέπει να βελτιωθεί σημαντικά.”

Η Toyota βρίσκεται επί του παρόντος στο πρώτο στάδιο του νέου σχεδίου της, με το δεύτερο μέρος του σχεδίου να έρχεται περίπου το 2026, και οι τελικές προσπάθειες να έχουν τεθεί σε εφαρμογή έως το 2030. Η Toyota στοχεύει να παράγει περίπου 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά παγκοσμίως έως το 2025 και 3,5 εκατομμύρια έως το 2030.

Ξεκινώντας με το “Step 1”, το οποίο είχε τεθεί σε εφαρμογή πριν αναλάβει Διευθύνων Σύμβουλος ο Sato, η Toyota λάνσαρε το πρώτο της ηλεκτρικό με το σήμα bZ σε μια νέα ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα. Ο Sato σημειώνει ότι αυτή ήταν μια μαθησιακή εμπειρία για την Toyota, καθώς το bZ4X δεν ήταν πολύ επιτυχημένο. Ωστόσο, τα προβλήματά του μπορεί να χρειάζονταν για να ταρακουνηθεί η εταιρεία.

“Πρόκειται να κάνουμε γρήγορες βελτιώσεις και τροποποιήσεις, ώστε να βελτιωθεί η ελκυστικότητα και η ισχύς του προϊόντος. Και θα το κάνουμε αυτό με ταχύτερο τρόπο”, δήλωσε.

Προχωρώντας στο «Βήμα 2», η Toyota θα ενσωματώσει το λειτουργικό σύστημα αυτοκινήτων Arena, το οποίο αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται από το τμήμα λογισμικού της, Woven.

Ο Sato διαφημίζει το “Step 3” ως το αποκορύφωμα των συνδυασμένων σχεδίων και προσπαθειών της αυτοκινητοβιομηχανίας, ως ένα είδος “lκέικ τριών επιπέδων”. Λέει ότι η Toyota θα μεταβεί σε ένα νέο δομικό αμάξωμα και θα επιστρώσει το λειτουργικό σύστημα Arena με ενημερωμένες υπηρεσίες λογισμικού. Με το νέο αμάξωμα θα έρθει επίσης μια επανασχεδιασμένη ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα που μεγιστοποιεί τον χώρο, την απόδοση και την αποδοτικότητα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.