Electric Cars

Toyota Prius 2023: Αποκαλύφθηκε στην Ευρώπη ως Plug-In Hybrid

Η Toyota αποκάλυψε το Prius πέμπτης γενιάς στην Ευρώπη, το οποίο έρχεται αποκλειστικά ως plug-in hybrid.

To όχημα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-C δεύτερης γενιάς της αυτοκινητοβιομηχανίας της Toyota New Global Architecture (TNGA) που φέρνει μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία.

Τροφοδοτείται από έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα που παρέχουν σημαντικά περισσότερη ισχύ από το απερχόμενο Prius Plug-in Hybrid—220 ίππους (164 κιλοβάτ)—και μεγαλύτερη απόδοση.

Μόνο ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 148 ίππους (111 kW), ενώ ένας μπροστινός κινητήρας κιβ. ταχυτήτων/διαφορικού αποδίδει 120 kW (160 ίππους) για συνολική ισχύ συστήματος 220 ίππων (164 kW). Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh που προσφέρει 50% μεγαλύτερη αυτονομία ηλεκτροκίνησης από την τρέχουσα γενιά.

Η Toyota λέει ότι το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής οδήγησης μπορεί να πραγματοποιηθεί σε λειτουργία EV και προσφέρει προαιρετικά ηλιακά κύτταρα στην οροφή που παράγουν καθαρή ενέργεια. Οι κυψέλες υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας επιτρέπουν τη βελτιστοποιημένη συσκευασία και η μπαταρία είναι αρκετά συμπαγής ώστε να τοποθετηθεί κάτω από το πίσω κάθισμα, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους.

Το όχημα υιοθετεί κομψές μοντέρνες γραμμές με λεία, κομψή σιλουέτα, οροφή που μετακινείται προς τα πίσω, χαμηλότερο ύψος 50 χιλιοστών και μεγαλύτερα ελαστικά διαμέτρου. Το μεταξόνιο είναι 50 mm (1,97 ίντσες) μεγαλύτερο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, αλλά το συνολικό μήκος είναι 46 mm (1,81 ίντσες) μικρότερο ενώ το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 22 mm (0,86 ίντσες).

Στο εσωτερικό του Toyota Prius κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, χωρισμένο σε τρεις ζώνες σύμφωνα με τη λεγόμενη «Island Architecture»: περιβάλλον, μονάδα οδηγού και πίνακα οργάνων. Το ταμπλό έχει μια οθόνη TFT LCD 7 ιντσών και υπάρχει και μια σημαντικά μεγαλύτερη κεντρική οθόνη.

Το όχημα διαθέτει επίσης φωτισμό στον πίνακα οργάνων που συνδέεται με ειδοποιήσεις από το Toyota Safety Sense και ενημερώνει με ειδοποιήσεις μέσω αλλαγών χρώματος. Η καμπίνα λέγεται ότι είναι ευρύχωρη και διαθέτει χαμηλότερη θέση καθισμάτων από τις προηγούμενες γενιές για πιο σπορ αίσθηση.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.