Connected Cars

Ηλεκτρικά οχήματα: Ο Πρόεδρος της Toyota θεωρεί ότι χρειάζεται καινοτομία στις μπαταρίες

Διστακτικός φαίνεται ο Πρόεδρος της Toyota όσον αφορά στην υιοθέτηση των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο CNBC.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Toyota, Takeshi Uchiyamada δεν αναμένεται ραγδαία μετατόπιση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, καθώς απαιτούνται ακόμη δύο ή τρεις τεχνολογικές καινοτομίες στον τομέα των μπαταριών προκειμένου να γίνει αυτό.

Αναφερόμενος στα μειονεκτήματα των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων ο Πρόεδρος της Toyota ανέφερε ότι “Δεν είμαστε κατά των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά προκειμένου να καταφέρουν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις, απαιτούνται πολλές μπαταρίες, οι οποίες χρειάζονται αρκετή ώρα να φορτίσουν. Επίσης τίθεται το θέμα της διάρκειας ζωής των μπαταριών”.

Ακόμη, από τη συνέντευξη φάνηκε ότι η Toyota θα εισάγει ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες όταν θα αναγκαστεί να το κάνει. O Takeshi Uchiyamada ανέφερε: “Καθώς οι νόμοι και οι οδηγίες που ενθαρρύνουν την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων αρχίζουν να ισχύουν σε χώρες όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να λανσάρουν ηλεκτρικά οχήματα αλλιώς διακινδυνεύουν να μείνουν εκτός βιομηχανίας. Η Toyota δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά είμαστε σκεπτικοί αναφορικά με το ότι θα υπάρξει ραγδαία μετατόπιση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, δεδομένων των ερωτημάτων σχετικά με την άνεση του οδηγού”.

Να υπενθυμιστεί ότι η Toyota για πολύ καιρό δεν θεωρούσε την ηλεκτροκίνηση βασική της προτεραιότητα μέχρι που η Κίνα, αποφάσισε να επισπεύσει τις διακασίες υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.