Electric Cars

Η Toyota παρουσιάζει το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό με μπαταρία

Στην 60ή επέτειο λειτουργίας της στην Tαϊλάνδη, η Toyota Motors αποκάλυψε το πρωτότυπο Hilux Revo BEV, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό της με μπαταρία (BEV).

Δεδομένου είναι κατασκευασμένο για καταναλωτές στην Ταϊλάνδη, έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τις δικές τους ανάγκες. Οι Ταϊλανδοί οδηγοί προτιμούν ένα ευέλικτο pickup που μπορεί να συνδυάζει τη μεταφορά επιβατών και τον χώρο φόρτωσης.

Το pickup EV της Toyota φαίνεται να είναι μεσαίου μεγέθους, με μονή καμπίνα και μεγάλη καρότσα. Φαίνονται, δε, λεπτομέρειες που υποδεικνύουν ότι είναι κατασκευασμένο για εργασία με γάντζους που δένουν στην καρότσα. Aκόμα, διαθέτει θύρα φόρτισης στο μπροστινό αριστερό φτερό.

Το ηλεκτρικό pickup μοιάζει πολύ με τη σειρά φορτηγών Hilux, αλλά χωρίς τον κινητήρα ντίζελ. Στην αγορά της Ταϊλάνδης κυριαρχούν τα φορτηγά, με τα Hilux Revo της Toyota που κινούνται με φυσικό αέριο να είναι πολύ δημοφιλή.

Η Ταϊλάνδη είναι το τέταρτο υψηλότερο κέντρο παραγωγής της Toyota παγκοσμίως, μετά την Ιαπωνία, την Κίνα και τις ΗΠΑ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, κ. Akio Toyoda, μιλώντας στην εκδήλωση, επανέλαβε την υβριδική προσέγγισή της στο μέλλον, υποστηρίζοντας:

Στην Toyota πιστεύουμε στη δημιουργία ενός πλήρους χαρτοφυλακίου επιλογών μείωσης του άνθρακα για τους πελάτες μας από υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα, ηλεκτρικά οχήματα με plug-in, ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία και οχήματα κυψελών καυσίμου. Επίσης, επιδιώκουμε επιλογές καυσίμου υδρογόνου όπως αυτά τα πρωτότυπα αυτοκίνητα υδρογόνου GR-Yaris και GR-Corolla. Καθώς εργαζόμαστε για να επιτύχουμε ένα βιώσιμο μέλλον, πιστεύω επίσης ότι πρέπει να ακολουθήσουμε μια ολιστική προσέγγιση για την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα. Δέχομαι συχνά κριτική στον Τύπο γιατί δε δηλώνω ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να δεσμευτεί 100% στην BEV. Πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές σχετικά με το πότε η κοινωνία θα μπορέσει να υιοθετήσει πλήρως τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και πότε η υποδομή μας μπορεί να τα υποστηρίξει σε κλίμακα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.