Close

H Toyota επενδύει 2,8 δισ. δολάρια στην έρευνα για την αυτόνομη οδήγηση

Μια νέα εταιρεία που θα έχει ως αντικείμενο τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, δημιούργησε η Toyota στο Τόκυο. Η επένδυση ανέρχεται σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η νέα αυτή εταιρεία φέρει την ονομασία Toyota Research Institute-Advanced Development (TRI-AD) και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις Aisin Seiki και Denso Corporation που αποτελούν προμηθευτές της Toyota και θα απασχολεί περί τους 1.000 υπαλλήλους.

Αποτελεί παρακλάδι του Toyota Research Institute που ιδρύθηκε το 2016 στο Palo Alto και που έχει ως στόχο την ανάπτυξη στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης (AI), της ρομποτικής και των αυτόνομων οχημάτων.

“Αποστολή της εταιρείας είναι να επιταχύνει την ανάπτυξη λογισμικού με πιο αποτελεσματικό τρόπο, ενισχύοντας την ικανότητα του Toyota Group μέσω της πρόσληψης μηχανικών λογισμικού παγκόσμιας κλάσης”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του γραφείου τεχνολογίας του Toyota Research Institute.

Στα άμεσα πλάνα είναι να διατεθεί ένα επιπλέον δισεκατομμύριο δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) μέσω του Toyota Reseach Institute σε συνεργασία με την Uber και την Microsoft.

Η Toyota επενδύει στην τεχνολογία blockchain για αυτόνομα αυτοκίνητα

Στο Consumer Electronics Show 2018 (CES 2018) που έγινε στο Λας Βέγκας, η Toyota παρουσίασε το νέο της σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, το οποίο ονομάζει “Guardian”.

Μέχρι το 2020 η Toyota έχει θέσει ως στόχο την εισαγωγή τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης στα οχήματά της καθώς επίσης και την παραγωγή δέκα ηλεκτρικών μοντέλων.

Μέχρι το 2030, ο ιαπωνικός κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στοχεύει στην πώληση περισσότερων από 5,5 εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 1 εκατομμυρίων οχημάτων μηδενικών εκπομπών (BEVs, FCEVs).

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top