Connected Cars

Toyota-Hino Profia FR1AWHG: Μεγάλο φoρτηγό με υδρογόνο και 600 χιλιόμετρα αυτονομία

Η Toyota θα εξελίξει από κοινού με τη Hino το φορτηγό Profia FR1AWHG, το οποίο θα κινείται με υδρογόνο και θα έχει αυτονομία για 600 χιλιόμετρα.

Τα οχήματα, τα οποία κινούνται με υδρογόνο (Fuel Cell Vehicles), δεν είναι κάτι καινούριο, όμως δεν έχουν την απήχηση και την εξέλιξη που έχουν άλλα οχήματα, όπως αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα ηλεκτρικά, που αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης.

Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει την Toyota να εστιάσει την προσοχή της σ’ ένα τέτοιο όχημα. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα εξελίξει από κοινού με τη θυγατρική Hino το Profia FR1AWHG.

Πρόκειται για ένα μεγάλο φορτηγό, το οποίο θα έχει την τελευταία τεχνολογία κυψελών καυσίμου, που θα δανειστεί από την επόμενη γενιά του Mirai, και τη δεξαμενή πρώτου τύπου για 70 MPa (700 bars, 10000 psi) υδρογόνου, καθώς και μία μπαταρία λιθίου.

Με όλα αυτά, η αυτονομία του φορτηγού των 25 τόνων θα έχει αυτονομία για 600 χιλιόμετρα, με την Toyota να είναι πεπεισμένη ότι τα φορτηγά με υδρογόνο είναι το κατάλληλο παρακλάδι για την ηλεκτροποίηση των φορτηγών, που χρησιμοποιούνται για τις μεγάλες μεταφορές στους αυτοκινητόδρομους.

«Τα βαρέα φορτηγά χρησιμοποιούνται τυπικά για τις μεταφορές στον αυτοκινητόδρομο, επομένως απαιτείται να έχουν αρκετή αυτονομία και χώρο για φορτία, καθώς και ικανότητα για ταχεία φόρτιση. Γι’ αυτόν τον λόγο τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου, που κινούνται με υδρογόνο και με την υψηλότερη πυκνότητα ενέργειας, θεωρούνται αποτελεσματικά.

Αυτό το πρότζεκτ της κοινής εξέλιξης του βαριού φορτηγού με κυψέλες καυσίμων βασίζεται στο Hino Profia και εξελίσσεται, λαμβάνοντας το πλεονέκτημα από τις τεχνολογίες των Toyota και Hino, που έχουν δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια. Τα σασί είναι ειδικά σχεδιασμένα με το καλύτερο πακέτο για ένα όχημα με κυψέλες καυσίμου.

Έχουν γίνει αρκετά βήματα για να μειωθεί το βάρος και να είναι αρκετή η χωρητικότητα φορτίου. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με δύο κελιά κυψελών καυσίμου της Toyota, που έχουν εξελιχθεί πρόσφατα για το επόμενο Mirai και συμπεριλαμβάνουν οδηγικό έλεγχο του οχήματος, που εφαρμόζει υβριδικές τεχνολογίες για ένα βαρύ φορτηγό, οι οποίες έχουν εξελιχθεί από τη Hino.

Επίσης, η αυτονομία θα οριστεί περίπου στα 600 χιλιόμετρα, με στόχο να ανταποκριθεί στα υψηλά στάνταρ, τόσο στην περιβαλλοντολογική απόδοση, όσο και στην πρακτικότητα, ως ένα εμπορικό όχημα», ανέφερε η ανακοίνωση της Toyota.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η αυτονομία του Profia FR1AWHG είναι λίγο μικρότερη από αυτή του Mirai, το οποίο μπορεί να διανύσει μέχρι 640 χιλιόμετρα.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.