Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με το Πανεπιστήμιο του Stanford και το MIT, με σκοπό την έρευνα πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη και την ρομποτική, ώστε να φέρουν τα αυτόνομα οχήματα ένα βήμα πιο κοντά.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής αυτοκινήτων θα συνεισφέρει στην έρευνα με 50 εκατομμύρια δολάρια σε διάστημα 5 ετών, σε δύο ερευνητικά εργαστήρια τα οποία βρίσκονται στο Stanford και το MIT.
Ωστόσο, δεν πρέπει να περιμένουμε σύντομα ένα αυτόνομο όχημα να αναλαμβάνει 100% την ευθύνη της οδήγησης. “Η Toyota θα απαιτεί να υπάρχει πάντα ένα άτομο πίσω από το τιμόνι”, ανέφερε ο Gill Pratt ο οποίος επέβλεπε το DARPA Robotics Challenge και τώρα θα δουλεύει για την Ιαπωνική εταιρεία ως υψηλόβαθμος τεχνικός σύμβουλος.
Άλλωστε την προηγούμενη εβδομάδα, η Toyota σε μια συνέντευξη τύπου ανέφερε ότι θα δημιουργεί ανθρωποκεντρικά συστήματα τα οποία θα συμπληρώνονται από την τεχνολογία. Αυτό σημαίνει ότι η πορεία της Toyota προς την αυτόνομη οδήγηση θα είναι σταδιακή, και θα προσθέτουν υποσυστήματα τεχνητής νοημοσύνης όταν αυτά είναι έτοιμα.
O CEO της Toyota γίνεται επικεφαλής στο τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων
Μια τέτοια ροή εργασία, στο τέλος θα οδηγήσει σε ένα ολοκληρωμένο αυτόνομο όχημα, αναφέρει ο Pratt. Ωστόσο, ο στόχος της Toyota δεν είναι ο ίδιος με της Google, που πρόσφατα ξεκίνησε δοκιμές αυτόνομων οχημάτων.
Οι καθηγητές των Stanford και MIT συμφωνούν ότι στο μέλλον τα αυτόνομα οχήματα θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην κοινωνία. Τα αυτοκίνητα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και θα είναι ικανά στην οδήγηση, μειώνοντας έτσι τα ατυχήματα, την κίνηση στις πόλεις και την κατανάλωση καυσίμων.
Το ΜΙΤ θα ασχοληθεί κυρίως με την ανάπτυξη συστημάτων για οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες, όπως το χιόνι και την ομίχλη, και εργαλεία πλοήγησης βασισμένα στην αντίληψη. Από την άλλη, το Stanford θα επικεντρωθεί στο τομέα λήψης αποφάσεων, ανθρώπινη αλληλεπίδραση και αντίληψη.
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.