Electric Cars

Toyota: Η φιλόδοξη νέα τεχνολογία μπαταριών της

Η Toyota έχει κάποια φιλόδοξα σχέδια για την επερχόμενη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της. Μέχρι το 2030, σκοπεύει να τροφοδοτήσει 1,7 εκατομμύρια από τα 3,5 εκατομμύρια BEV παγκοσμίως με προηγμένες μπαταρίες νέας γενιάς.

Το σχέδιό της είναι να χρησιμοποιήσει τρεις τεχνολογίες μπαταριών υγρού ηλεκτρολύτη και μία μπαταρία στερεάς κατάστασης.

Όσον αφορά τους υγρούς ηλεκτρολύτες, η Toyota φαίνεται να επικεντρώνεται σε ολιστικές βελτιώσεις. Αυτό σημαίνει αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα, οικονομική αποδοτικότητα και μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης. Η Toyota πρόκειται να εισαγάγει τρεις βασικούς τύπους μπαταριών κάτω από την ομπρέλα: Performance, Popularization και High-Performance.

Η μπαταρία Performance ιόντων λιθίου στοχεύει σε κυκλοφορία το 2026. Σε συνδυασμό με την εξελιγμένη αεροδυναμική του οχήματος και το διακοσμημένο βάρος οχήματος, η Toyota υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 800 km. Ακόμα, στοχεύουν σε μείωση κόστους 20% από το τρέχον ηλεκτρικό τους μοντέλο, το bZ4X SUV.

Η μπαταρία Popularization είναι για εκείνους που θέλουν πιο οικονομική αλλά ακόμα κορυφαία επιλογή. Διαθέτει χημεία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που υποστηρίζεται από τη μοναδική διπολική τεχνολογία της Toyota. Αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της μεταξύ 2026 και 2027 και ελπίζει να προσφέρει 20% μεγαλύτερη εμβέλεια από το bZ4X και 40% μείωση της τιμής από το τρέχον μοντέλο EV SUV.

Ο τρίτος τύπος μπαταρίας υγρού ονομάζεται High-Performance και συγχωνεύει τη χημεία ιόντων λιθίου με μια κάθοδο υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο. Αυτός ο συνδυασμός ελπίζει να επιτύχει μια εκπληκτική αυτονομία 1000 χλμ μέχρι το 2027-2028. Οικονομικά, στοχεύει σε περαιτέρω μείωση κόστους κατά 10% από την μπαταρία Performance, ενώ όλα αυτά διαθέτουν χρόνο φόρτισης 20 λεπτών.

Στη συνέχεια, έχουμε τη μπαταρία στερεάς κατάστασης. Η Toyota σκοπεύει να λύσει το ζήτημα με τη μακροζωία της. Κάνει λόγο για μια μπαταρία στερεάς κατάστασης που προσφέρει γρήγορη κίνηση ιόντων, αντέχει υψηλές τάσεις και ανέχεται υψηλές θερμοκρασίες, χωρίς να διακυβεύεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Με στόχο την εμπορική κυκλοφορία έως το 2027-2028, η πρώτη μπαταρία στερεάς κατάστασης της Toyota μπορεί να προσφέρει αυτονομία 999 χλμ. Και ο χρόνος φόρτισης θα είναι μόλις 10 λεπτά από 10 έως 80%. Ακόμα, η μπαταρία στερεάς κατάστασης ιόντων λιθίου υψηλότερων προδιαγραφών της Toyota θα προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία 1.199 χλμ.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.