Electric Cars

Toyota: Χάνει σε brand loyalty λόγω Tesla

Η Toyota δεν είναι πλέον μεταξύ των κορυφαίων ονομάτων όσον αφορά τo brand loyalty στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς έπεσε στην έβδομη θέση στη μελέτη της S&P Global Mobility που αναλύει τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, σύμφωνα με το Automotive News.

Συνήθως, η Toyota κονταροχτυπιέται με τη Ford και τη Chevrolet, είπε ο αναλυτής Tom Libby, αλλά σε αυτήν την τελευταία έρευνα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία υποβιβάστηκε, κάτι που οφείλεται εν μέρει στους πελάτες “αλλαξοπίστησαν” και προτίμησαν την Tesla.

Σύμφωνα με την πηγή, το ποσοστό των πελατών που πήγαν από την Toyota στην Tesla αυξήθηκε κατά 2,1 μονάδες σε 5 τοις εκατό σε ετήσια βάση.

Μεταξύ των brand με τη μεγαλύτερη αξιοπιστία στις ΗΠΑ, η Ford κατέγραψε 59,5 τοις εκατό brand loyalty φέτος έως τον Απρίλιο, ακολουθούμενη από τη Chevrolet με 57,1 τοις εκατό και τις Subaru, Nissan, Kia και Hyundai. Η Toyota κατέγραψε 52,3 τοις εκατό αφοσίωση, μειωμένη κατά 5,7 μονάδες από την ίδια περίοδο πέρυσι.

“Προφανώς θα πρέπει να παρακολουθήσουμε τα αποτελέσματα στο μέλλον, αλλά μόνο για αυτούς τους πρώτους τέσσερις μήνες, η Toyota είναι μια απογοήτευση”, δήλωσε ο Libby.

Στην κατηγορία των πολυτελών εμπορικών σημάτων, η Tesla βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης για άλλη μια φορά, με ποσοστό 68% – 18,8 μονάδες πάνω από τη BMW στη δεύτερη θέση και 1,1 μονάδες πάνω από το προηγούμενο έτος. Στην πραγματικότητα, η Tesla είναι η μόνη μάρκα στη μελέτη που απολαμβάνει brand loyalty άνω του 50%, με τη Mercedes-Benz, τη Lexus και την Cadillac να ακολουθούν την BMW στην κατάταξη.

Επιπλέον, η Tesla είναι η μόνη μάρκα στις Ηνωμένες Πολιτείες που κρατά περισσότερους πελάτες από αυτούς που χάνει, σύμφωνα με τo Libby, κάτι που προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι δεν έχει κυκλοφορήσει νέο όχημα από το 2020, όταν ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Model Y.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.