Το νέο Toyota C-HR+ είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με την εταιρεία να τονίζει έντονα το γεγονός ότι πρόκειται για ένα νέο προϊόν αφού αποφάσισε να εγκαταλείψει την επωνυμία «beyond Zero» ή «bZ».

Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο μοιάζει πολύ με το τυπικό C-HR, αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερο και με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Ο επιπλέον χώρος επέτρεψε 416 L όγκου πορτμπαγκάζ και περισσότερο χώρο για τους επιβάτες.
Το νέο C-HR+ βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA, επομένως έχει περισσότερα κοινά με το bZ4X από το τυπικό C-HR. Διατίθεται σε δύο συστήματα μετάδοσης κίνησης – με κίνηση στους πίσω τροχούς και σε όλους τους τροχούς. Η επιλογή RWD με έναν μόνο κινητήρα έχει μέγιστη ισχύ 165 ίππων με τη μικρότερη μπαταρία 57,7 kWh, ενώ η συσκευασία των 77 kWh έχει κινητήρα 221 ίππων. H Toyota λέει ότι μπορείτε να διανύσετε έως και 600 χλμ. με μία μόνο φόρτιση.
Η διαμόρφωση AWD διπλού κινητήρα συνδυάζεται με τη μεγαλύτερη μπαταρία 77 kWh και αποδίδει 338 ίππους. Αυτή είναι η απόδοση για ένα μεσαίου μεγέθους SUV Toyota.
Οι χρόνοι φόρτισης παραμένουν ένα μυστήριο, αλλά η εταιρεία λέει ότι το μοντέλο υποστηρίζει έως και 150 kW όταν συνδέεται σε σταθμό φόρτισης DC.

Το εσωτερικό αποκτά μια μικρή ανανέωση σε σύγκριση με το τυπικό C-HR. Το ταμπλό αποκτά μια ψηφιακή οθόνη ταμπλό οργάνων και μια κεντρική οθόνη 14 ιντσών, η οποία διατίθεται στάνταρ. Δυστυχώς, οι φυσικοί επιλογείς για τον έλεγχο κλιματισμού, για παράδειγμα, είναι πλέον ενσωματωμένοι στο λογισμικό, επομένως θα πρέπει να αλληλεπιδράτε με την οθόνη σχεδόν για τα πάντα.
Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον μικρότερος και έχετε την επιλογή για μια πανοραμική ηλιοροφή και ένα σετ δύο ασύρματων μαξιλαριών φόρτισης.

Η Toyota λέει ότι θα φέρει το C-HR+ σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ οι υπόλοιπες αγορές στην ήπειρο θα αποκτήσουν το SUV το 2026.