Electric Cars

Toyota bZ3 Electric Sedan: Φέτος στην Κίνα για 28.000$

Tο δεύτερο EV της σειράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία «Beyond Zero» (bZ) ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Toyota. Μετά το bZ4X SUV, έρχεται το bz3 Electric Sedan.

Το Reuters αναφέρει ότι η Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις του συμπαγούς ηλεκτρικού σεντάν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους στην Κίνα. Σε πρώτη φάση, το bZ3 θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά εκεί.

Το ηλεκτρικό όχημα θα τροφοδοτείται από μπαταρίες Blade που θα προμηθεύονται από την BYD, συνεχίζοντας τη μεταξύ τους συνεργασία, σύμφωνα με τρία άτομα κοντά στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι η Toyota είχε σχεδιάσει να αποκαλύψει το bZ3 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο, αλλά ανέβαλε το ντεμπούτο μετά την ακύρωση της εκδήλωσης λόγω της πανδημίας.

Ακόμα, οι ίδιοι σημείωσαν πως το bZ3, ένα preview του οποίου είδαμε με το bZ SDN Concept, έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με ένα Toyota Corolla, αλλά με μεγαλύτερο πίσω κάθισμα. Μέχρι στιγμής, η Toyota είχε δυσκολευτεί να αναπτύξει ένα μικρότερο αλλά άνετο EV, ωστόσο τη βοήθησε η τεχνολογία μπαταριών Blade της BYD.

Σύμφωνα με παλαιότερη ρυθμιστική κατάθεση από το Υπουργείο Τεχνολογίας και Πληροφορικής της Κίνας (MIIT), το bZ3 διαθέτει ηλεκτρικούς κινητήρες που παρέχονται από την BYD, με τη μία έκδοση να αποδίδει 135 κιλοβάτ (181 ίππους) μέγιστης ισχύος και την άλλη 180 κιλοβάτ (241 ίππους).

Η τιμή του bZ3 παραμένει άγνωστη προς το παρόν, αλλά μια πηγή είπε ότι πιθανότατα θα πωλείται για περίπου 28.000 $ στην Κίνα, καθιστώντας το σχεδόν 30 τοις εκατό πιο προσιτό από ένα αρχικό μοντέλο Tesla 3. Το μικρότερο μοντέλο της Tesla έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το bZ3. που έχει μήκος 4.725 χιλιοστά (186 ίντσες), πλάτος 1.835 χιλιοστά (72,2 ίντσες) και ύψος 1.475 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.880 χιλιοστά (113,4 ίντσες).

Το μικρό ηλεκτρικό σεντάν θα κατασκευαστεί στο Tianjin στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με το bZ4X SUV, ανέφεραν δύο πηγές, προσθέτοντας ότι η ετήσια παραγωγή θα είναι περίπου 30.000 μονάδες. Το εργοστάσιο λειτουργεί από κοινού από την Toyota και τον συνεργάτη της σε κοινοπραξία, FAW Group.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.