Η Xiaomi φέρεται να εργάζεται σε δύο ηλεκτρικά οχήματα, με το πρώτο μοντέλο να στοχεύει να ανταγωνιστεί το σεντάν Model 3 της Tesla, σύμφωνα με αναφορά των τοπικών ΜΜΕ.
Το πρώτο μοντέλο, με την κωδική ονομασία Modena, λέγεται ότι είναι μεγαλύτερο και ισχυρότερο από το Tesla και θα έχει παρόμοια τιμή με το XPeng P7.
Η εταιρεία λέγεται ότι εξετάζει δύο διαφορετικές εκδόσεις του οχήματος, η μία με τιμή μεταξύ 260.000 RMB και 300.000 RMB (38.000 $ έως 43.600 $) και η άλλη με 350.000 RMB (51.600 $).
Το πιο προσιτό μοντέλο αναμένεται να τροφοδοτείται από μια τυπική μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 400 V BYD και να πωλείται στο ευρύ κοινό. Θα διαθέτει πληθώρα αισθητήρων που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία Continental – συμπεριλαμβανομένων καμερών και πέντε ραντάρ mmWave παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιεί το Li Auto Li ONE του 2021.
Η έκδοση με την υψηλότερη τιμή θα βασίζεται σε αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 800 V και θα χρησιμοποιεί την μπαταρία Qilin της CATL, η οποία μπορεί να φορτιστεί από 0 έως 80% σε μόλις 15 λεπτά. Θα είναι εξοπλισμένο με επεξεργαστή Orin X από την Nvidia, καθώς και LiDAR και αλγόριθμους που έχει αναπτύξει η Xiaomi.
Και οι δύο εκδόσεις θα έχουν το έξυπνο κόκπιτ τους με επεξεργαστές Qualcomm 8295, οι οποίοι πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά στο Jidu ROBO-01 αργότερα φέτος.
Το δεύτερο όχημα παραγωγής της Xiaomi, με την κωδική ονομασία “Le mans”, πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του το 2025 και θα διαθέτει τρεις κινητήρες με εσωτερικό λογισμικό ελέγχου. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το πρώτο.
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.