Electric Cars

Το Pininfarina Battista κέρδισε το Rimac Nevera και στέφθηκε το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Πριν από λίγες ημέρες το Rimac Nevera ανακηρύχθηκε το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιάνοντας τα 412 χλμ/ώρα και όμως πλέον δεν του ανήκει η κορυφή. Ανήκει στο Pininfarina Battista.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο-δίδυμο αδερφάκι του Nevera είναι πανέμορφο. Μοιράζεται τα τεχνικά σημεία με το Nevara – το πλαίσιο, το σύστημα μετάδοσης κίνησης, την μπαταρία και την τεχνολογία. Ωστόσο, έχει ξεχωριστό σώμα και τη δική του ομάδα top μηχανικών.

Το Pininfarina Battista πήγε στο Autodrome του Ντουμπάι έχοντας στόχο να καταρρίψει όσο τα δυνατόν περισσότερα ρεκόρ. Το Nevera είχε βάλει πολύ ψηλά τον πήχη με 1,85 δευτερόλεπτα από τα 0 στα 60 μίλια/ώρα (96 χλμ/ώρα) αλλά τελικά δεν ήταν τόσο ψηλά για τους Ιταλούς.

Το Battista πέτυχε επιτάχυνση από τα 0 στα 60 μίλια/ώρα σε μόλις 1,79 δευτερόλεπτα. Το ρεκόρ 0 σε 100χλμ/ώρα καταρρίφθηκε επίσης σε 1,86 δευτερόλεπτα, το ρεκόρ 0 σε 120 μίλια/ώρα σε 4,49 δευτερόλεπτα και τα 0 σε 200 χλμ/ώρα σε μόλις 4,75 δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε ότι είναι και το γρηγορότερο ηλεκτρικό με τα καλύτερα φρένα, απαιτώντας 31 μέτρα για να το σταματήσει από τα 100χλμ/ώρα. Είναι το μόνο ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο στον κόσμο με δοκιμασμένη αυτονομία πάνω από 300 μίλια EPA.

Πώς είναι δυνατόν δύο τεχνικά ίδια αυτοκίνητα να έχουν διαφορετικές επιδόσεις;

Οι διαφορές δεν γίνονται αντιληπτές στην κανονική καθημερινή οδήγηση, καθώς και τα δύο είναι απίστευτα γρήγορα και μπορούν να ξεπεράσουν την επιτάχυνση ενός αυτοκινήτου της F1 σε ευθεία. Το κλειδί είναι η αεροδυναμική. Το Battista χρησιμοποιεί διαφορετική ρύθμιση ανάρτησης από το Nevera και προφανώς υπάρχουν κάποιες διαφορές στην τοποθέτηση της μπαταρίας, αλλά αυτά φυλάσσονται σαν επτασφράγιστο μυστικό.

Όταν δύο αυτοκίνητα μοιράζονται κινητήρια μονάδα και πλαίσιο και το ένα από αυτά έχει αυτονομία σχεδόν 10% υψηλότερο από το άλλο πρέπει να φταίει η απόδοση. Αυτή η απόδοση εξαρτάται από την αεροδυναμική και τη διαχείριση ισχύος.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.