Η Tesla δημοσίευσε ένα βίντεο που ορισμένοι αποκαλούν την πρώτη απόπειρα της μάρκας για πραγματική διαφήμιση, λίγες ημέρες αφότου ο CEO Εlon Musk δήλωσε πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα δοκιμάσει λίγη διαφήμιση.
Το βίντεο, το οποίο δημοσιεύθηκε στον επίσημο λογαριασμό της Tesla Asia στο Twitter, ονομάζεται “Drive to Believe” και είναι βασικά η μαρτυρία μιας ιδιοκτήτριας του Model 3 από τη Σιγκαπούρη που περιγράφει την εμπειρία αγοράς της και ποια πιστεύει ότι είναι τα καλύτερα χαρακτηριστικά του πλήρως ηλεκτρικού σεντάν.
Όπως αναφέρει, το Model 3 κάνει κάνει αυτήν και την οικογένειά της να αισθάνονται ασφαλείς ενώ ταξιδεύουν, τα παιδιά έχουν πολλές επιλογές ψυχαγωγίας και η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξαλείφει την ανάγκη να πάει σε ένα πρατήριο καυσίμων όπου υπάρχουν δυσάρεστες μυρωδιές και αναθυμιάσεις.
Το βίντεο αυτό είναι ένα πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση που υπέδειξε ο Musk κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης των μετόχων της εταιρείας στο Τέξας, όταν πήρε την απόφαση να «δοκιμάσει λίγη διαφήμιση και να δει πώς θα πάει», απαντώντας σε σχετική ερώτηση επενδυτή.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο CNBC μετά τη συνάντηση, ο Musk είπε ότι πιστεύει στη λήψη προτάσεων και ότι οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι αληθινές και αισθητικά ευχάριστες, προσθέτοντας ότι εάν είναι «ενημερωτικές και διασκεδαστικές, τότε προσεγγίζει το περιεχόμενο».
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.