Electric Cars

Tesla: Βελτιώνει το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης μέσω ενημέρωσης λογισμικού

Η Tesla έχει προωθήσει μια νέα ενημέρωση λογισμικού στα οχήματά της, η οποία προσθέτει πολλά νέα χαρακτηριστικά, όπως ο έλεγχος τηλεφωνικών κλήσεων μέσω των κουμπιών του τιμονιού και η δυνατότητα ανίχνευσης σημάτων ορίου ταχύτητας.

H έκδοση 2023.12 βελτίωσε επίσης το Automatic Emergency Braking (AEB).

Σύμφωνα με το NotATeslaApp, η νέα ενημέρωση λογισμικού προσθέτει τη δυνατότητα του AEB να λειτουργεί κατά την όπισθεν, αν και με περιορισμένη λειτουργικότητα, καθώς και να αυξάνει το εύρος ταχύτητας προς τα εμπρός όπου μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα.

Πριν από αυτήν την έκδοση, το Automatic Emergency Braking της Tesla μπορούσε να λειτουργεί μεταξύ 5-150 χιλιόμετρα την ώρα ενώ οδηγείτε προς τα εμπρός, αλλά με την ενημέρωση 2023.12 over-the-air (OTA), το AEB μπορεί να λειτουργεί μεταξύ 5-200 km/h.

Tο σύστημα έχει πλέον σχεδιαστεί για να προσδιορίζει την απόσταση από τα εντοπισμένα αντικείμενα, όχι μόνο από αυτά που βρίσκονται μπροστά από το όχημα.

Η AEB λειτουργεί σαρώνοντας συνεχώς το δρόμο και πατώντας αυτόματα τα φρένα για να μειώσει την ταχύτητα του οχήματος και την πιθανή σοβαρότητα της πρόσκρουσης. Ωστόσο, το εγχειρίδιο κατόχου αναφέρει ότι υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου η λειτουργία ασφαλείας δεν ενεργοποιεί τα φρένα ή σταματά να τα πατάει:

Γυρίζοντας απότομα το τιμόνι
Πατώντας και αφήνοντας το πεντάλ του φρένου ενώ η AEB πατάει τα φρένα
Επιτάχυνση δυνατά ενώ η AEB πατάει τα φρένα
Το όχημα, η μοτοσικλέτα, το ποδήλατο ή ο πεζός που εντοπίστηκε δεν είναι πλέον μπροστά

Το Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης είναι πάντα ενεργοποιημένο κατά την εκκίνηση του οχήματος, αλλά μπορεί να απενεργοποιηθεί από τις ρυθμίσεις Αυτόματου πιλότου του αυτοκινήτου. Ωστόσο, ακόμη και όταν το AEB είναι απενεργοποιημένο από την οθόνη ρυθμίσεων, το όχημα μπορεί να εξακολουθήσει να πατάει τα φρένα μετά τον εντοπισμό μιας αρχικής σύγκρουσης για να μειώσει την περαιτέρω πρόσκρουση.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.