Electric Cars

Tesla: Το κόστος παραγωγής ανά όχημα είναι $36.000, μειωμένο από $84.000 το 2017

Ο επικεφαλής των επενδυτικών σχέσεων της Tesla, Martin Viecha, μοιράστηκε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εταιρεία σε ένα τεχνολογικό συνέδριο της Goldman Sachs που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο στις 12 Σεπτεμβρίου.

Ο Viecha μας ταξίδεψε στα επόμενα πέντε χρόνια της Tesla, εξηγώντας τι πρέπει να περιμένουμε όσον αφορά την προμήθεια μπαταριών και την τεχνολογία, καθώς και το κόστος κατασκευής οχημάτων. Ένα άτομο που παρευρέθηκε στην εκδήλωση μοιράστηκε λεπτομέρειες της διάσκεψης με το Business Insider, συμπεριλαμβανομένης της πιθανότητας μείωσης του κόστους κατασκευής ανά όχημα Tesla.

Ο Viecha είπε ότι το κόστος κατασκευής ανά όχημα είναι η πιο σημαντική μέτρηση που πρέπει να παρακολουθείται τα επόμενα χρόνια, καθώς είναι ένας βασικός δείκτης του πόσα αυτοκίνητα μπορεί να κάνει μια εταιρεία και πόσο μεγάλη μπορεί να γίνει.

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι το 2017 κόστιζε στην Tesla 84.000 δολάρια η κατασκευή κάθε οχήματος. Αυτό το κόστος έχει πέσει, ωστόσο, στα 36.000 δολάρια ανά όχημα τα τελευταία τρίμηνα. Και αντίθετα με ό,τι περιμέναμε, ο Viecha είπε ότι η εξοικονόμηση δεν προήλθε από το φθηνότερο κόστος της μπαταρίας.

Αντίθετα, η Tesla επωφελήθηκε από τον καλύτερο σχεδιασμό του οχήματος για να κάνει την κατασκευή όσο το δυνατόν πιο εύκολη—όπως η χρήση megacasts για μεγάλα εξαρτήματα αμαξώματος και πλαισίου του Model Y—καθώς και από τη νέα εργοστασιακή σχεδίαση.

Μάλιστα, το στέλεχος πρόσθεσε ότι το πρώτο εργοστάσιο της Tesla στο Fremont της Καλιφόρνια δεν είναι το ιδανικότερο μέρος για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνοντας ότι υπάρχουν φθηνότερα μέρη για αυτό, όπως η Σαγκάη και το Βερολίνο.

Ενώ η Tesla έχει νέα εργοστάσια σε αυτές τις τοποθεσίες – και ένα άλλο στο Ώστιν του Τέξας-, η εταιρεία θέλει να συνεχίσει να πιέζει τα όρια του κόστους παραγωγής ενός ηλεκτρικού οχήματος. Καθώς οι νέες εγκαταστάσεις κατασκευάζουν περισσότερα αυτοκίνητα, κάθε όχημα θα κοστίζει λιγότερο από 36.000 $.

Αναφερόμενος στην κατασκευή, ο Viecha πιστεύει ότι τα EV αντιπροσωπεύουν την τρίτη μεγάλη επανάσταση στην παραγωγή αυτοκινήτων, μετά το Ford Model T, το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε σε γραμμή συναρμολόγησης το 1908, και τη φθηνότερη προσέγγιση παραγωγής της Toyota τη δεκαετία του 1970.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.