Electric Cars

Tesla: Θέλει να επεκτείνει το Gigafactory του Βερολίνου σε 1 εκ. οχήματα ετησίως

Η Tesla υπέβαλε αίτηση για επέκταση του Gigafactory του Βερολίνου για την παραγωγή ενός εκατομμυρίου οχημάτων ετησίως.

H παραγωγή στο νέο εργοστάσιο ξεκίνησε στα τέλη του 2021, με την Tesla να είχε στόχο τις 5.000 μονάδες την εβδομάδα μέχρι τα τέλη του 2022.

Αλλά ο στόχος ήταν φιλόδοξος εν μέσω μιας συνεχιζόμενης παγκόσμιας κρίσης της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Αντίθετα, η Tesla ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τη χρονιά με ρυθμό παραγωγής 3.000 οχημάτων Model Y την εβδομάδα στο Gigafactory του Βερολίνου.

Τον περασμένο μήνα, η Tesla επιβεβαίωσε ότι το εργοστάσιο κατάφερε να φτάσει τα 4.000 οχήματα την εβδομάδα και αναμένεται να πετύχει τον στόχο της για 5.000 μονάδες την εβδομάδα σχετικά σύντομα.

Στο μεταξύ, ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες προκειμένου να επεκτείνει το εργοστάσιό της. Το Gigafactory Berlin είναι επί του παρόντος εγκεκριμένο για παραγωγική ικανότητα 500.000 οχημάτων ετησίως.

Τώρα, ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία υπέβαλε την περιβαλλοντική της αίτηση για την επέκταση, επιβεβαιώνοντας ότι στοχεύει να αυξήσει έως και ένα εκατομμύριο μονάδες ετησίως.

“Σύμφωνα με την Tesla, η αίτηση για μερική έγκριση που έχει πλέον υποβληθεί στην αρμόδια Κρατική Υπηρεσία για το Περιβάλλον (LfU) αφορά κυρίως αλλαγές στην υπάρχουσα μονάδα. Χρησιμεύει στην περαιτέρω επέκταση της παραγωγής στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου. Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος της LfU, η Tesla έχει υποβάλει αίτηση για αύξηση της παραγωγικής ικανότητας από τα σημερινά 500.000 οχήματα ετησίως σε ένα εκατομμύριο οχήματα ετησίως στο μέλλον. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής που απαιτούνται για αυτό πρόκειται να εγκατασταθούν στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις του εργοστασίου. Ωστόσο, το όριο των 500.000 αυτοκινήτων ετησίως δεν έχει φτάσει ακόμη.”

Με την αρχική φάση του εργοστασίου, η Tesla αντιμετώπισε πολλές αντιδράσεις από περιβαλλοντικές ομάδες για διάφορους λόγους, από την αποψίλωση των δασών έως τη χρήση νερού.

Τον τελευταίο καιρό, η χρήση του νερού ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία και η Tesla φρόντισε να το αντιμετωπίσει, στην αίτησή της, ισχυριζόμενη ότι δεν θα χρειαστεί περισσότερο γλυκό νερό από αυτό που έχει ήδη εγκριθεί χάρη στο πρόγραμμα επαναχρησιμοποίησης νερού.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.