Close

Η Tesla και τα προβλήματα στην Κορέα

Νέες επεκτάσεις στην Κορέα ανακοίνωσε η Tesla παρά την αργή αρχή στη χώρα και τα προβλήματα από τις καθυστερήσεις που προκύπτουν από την κυβέρνηση της χώρας.

Tesla Model 3

Η Tesla μέσα σε λίγους μήνες άνοιξε στη χώρα δύο καταστήματα, 7 σταθμούς φόρτισης και ένα κέντρο εξυπηρέτησης.

Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες, η Korea Herald αναφέρει ότι στο διάστημα Ιουνίου-Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν μόνο 48 ταξινομήσεις οχημάτων Tesla.

Αυτό ωστόσο μπορεί να εξηγηθεί από το γεγονός ότι οι επικείμενοι αγοραστές των Tesla δεν είχαν πρόσβαση στο κίνητρο των περίπου 23.000 δολαρίων που προσέφερε η κυβέρνηση.

Ο λόγος μάλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί ως αστείος, καθώς για να μπορούσε κάποιος να «εκμεταλλευτεί» το κίνητρο, θα έπρεπε το όχημα για το οποίο ενδιαφέρεται να μπορεί να φορτίσει πλήρως σε λιγότερο από 10 ώρες χρησιμοποιώντας στάνταρ πρίζα.

Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι είχαν πλεονέκτημα οχήματα με μικρή χωρητικότητα μπαταριών και μικρότερη αυτονομία/εμβέλεια.

Οχήματα με μεγαλύτερη αυτονομία σαν της Tesla μπορούν να φορτίσουν σε λιγότερο από 10 ώρες αλλά χρησιμοποιώντας είτε ταχεία φόρτιση, είτε φορτιστές επιπέδου δύο κι όχι συμβατικούς όπως αναφέρει η κυβέρνηση.

Παρόλα αυτά, η κορεάτικη κυβέρνηση αντιλήφθηκε το λάθος τον Ιούλιο και διόρθωσε τον κανόνα, αλλά ο ανανεωμένος κανονισμός δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί πριν τον Σεπτέμβριο, κάτι που σίγουρα επιβράδυνε τις πωλήσεις της Tesla για το εν λόγω διάστημα.

Όπως είναι αναμενόμενο, πλέον η εταιρεία του Elon Musk αναμένει τις πωλήσεις να αυξηθούν αυτό το τρίμηνο ενώ ανακοίνωσε και νέες επεκτάσεις του δικτύου των σταθμών φόρτισης.

Με 7 σταθμούς για μόλις 50 αυτοκίνητα, η Tesla αυτή τη στιγμή έχει ένα από τα λιγότερο αξιοποιημένα δίκτυα στη χώρα, αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν την επηρεάζει καθώς δηλώνει ότι θα διπλασιάσει τον αριθμό των σταθμών μέχρι το τέλος του έτους προσθέτοντας 11 ακόμη τους επόμενους μήνες.

Να σημειωθεί ότι το τοπικό δίκτυο της χώρας επίσης διπλασίασε τα μέρη σε πάνω από 60 τοποθεσίες στη χώρα.

Τέλος, στην κατηγορία που “παίζει” η Tesla (στα πιο high-end οχήματα δηλαδή), είναι κυρίαρχη, αλλά ήδη τοπικοί κατασκευαστές, όπως η Hyundai και η Kia έχουν αρχίσει να προστίθενται στο παιχνίδι σε χαμηλότερες κατηγορίες κι αυτό αποτελεί ένα πρόβλημα για την Tesla καθώς αναμένεται να επωφεληθούν άμεσα από τα κίνητρα της κυβέρνησης της χώρας.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top