Electric Cars

Tesla: “Σαν Cybertruck” τα επερχόμενα ρομποταξί και οχήματα των 25.000 $

Το επερχόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο 25.000 δολαρίων της Tesla και το αποκλειστικό όχημα robotaxi θα έχουν φουτουριστική εμφάνιση «σαν Cybertruck», σύμφωνα με νέες πληροφορίες που βρέθηκαν στη νέα εγκεκριμένη βιογραφία του Elon Musk.

Μετά το Cybertruck, η Tesla αναμένεται να κυκλοφορήσει δύο πολυαναμενόμενα νέα ηλεκτρικά οχήματα. To ένα θα είναι ένα μικρότερο και φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που συνήθως αναφέρεται ως «μοντέλο Tesla των 25.000 δολαρίων». Και το άλλο θα είναι ένα νέο «αποκλειστικό robotaxi», ένα όχημα σχεδιασμένο από την αρχή για αυτόνομη οδήγηση χωρίς πεντάλ ή τιμόνι.

Το πρώτο ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στην Ημέρα Μπαταρίας της Tesla το 2020, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος Elon Musk είπε ότι η νέα μπαταρία 4680 θα επέτρεπε στην αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάσει ένα τέτοιο όχημα.

Έχει συνδεθεί, δε, με ένα νέο ηλεκτρικό χάτσμπακ που η Tesla σχεδιάζει να παράγει στο Gigafactory της Σαγκάης στην Κίνα και να εξάγει παγκοσμίως.

Αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί για το 2023, το όχημα έχει καθυστερήσει καθώς η Tesla επικεντρώθηκε στην αύξηση της παραγωγής του Model Y και στην ανάπτυξη αυτόνομης οδήγησης.

Όσον αφορά στο robotaxi, η Tesla έχει μιλήσει για να κάνει όλα τα καταναλωτικά της οχήματα που κατασκευάζονται από το 2016 ικανά να γίνουν robotaxis μέσω μιας ενημέρωσης λογισμικού, αλλά στην εκδήλωση Cyber ​​Rodeo της Tesla τον Απρίλιο του 2022, ο Musk ανακοίνωσε ότι η Tesla θα κατασκευάσει επίσης ένα νέο όχημα που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά ως «ρομποτάξι».

Ο Walter Isaacson, ένας διάσημος βιογράφος, ασχολείται με τη ζωή του Musk τα τελευταία χρόνια και πρόκειται να κυκλοφορήσει την εξουσιοδοτημένη βιογραφία του για τον διάσημο CEO.

Όπως συμβαίνει συχνά με τέτοιες εκδόσεις, διαρρέει ορισμένες πληροφορίες που θα εμφανίζονται στο βιβλίο στα μέσα ενημέρωσης, προκειμένου να δημιουργήσει σούσουρο γύρω από την κυκλοφορία.

Τώρα έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες πληροφορίες μέσω του Axios σχετικά με την ανάπτυξη του αυτοκινήτου Tesla αξίας 25.000 δολαρίων και του αποκλειστικού οχήματος robotaxi.

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο Isaacson, οι εσωτερικές συζητήσεις για ένα αποκλειστικό robotaxi ξεκίνησαν στην Tesla τον Νοέμβριο του 2021. Ο Μusk ήθελε το όχημα να μην έχει τιμόνι ή πεντάλ, αλλά κορυφαίοι μηχανικοί και σχεδιαστές της Tesla, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής σχεδιαστή Franz von Holzhausen, ήταν αντίθετοι στην ιδέα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Τον Αύγουστο του 2022, αφού είχε ήδη ανακοινώσει το προϊόν μήνες πριν, ο Musk δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρχει οδηγός. «Επιτρέψτε μου να είμαι σαφής. Αυτό το όχημα πρέπει να σχεδιαστεί ως καθαρό ρομποταξί. Θα πάρουμε αυτό το ρίσκο. Θα φταίω εγώ αν αποτύχουμε. Αλλά δεν πρόκειται να σχεδιάσουμε κάποιο είδος αμφίβιου βατράχου που είναι ένα αυτοκίνητο στα μισά του δρόμου. Θέλουμε πλήρη αυτονομία».

Είπε στον Isaacson: «Αυτό είναι το προϊόν που κάνει την Tesla μια εταιρεία δέκα τρισεκατομμυρίων. Οι άνθρωποι θα μιλούν για αυτή τη στιγμή σε εκατό χρόνια». Παρά την ανακοίνωση για το όχημα των 25.000 δολαρίων πριν από ένα χρόνο, τα πράγματα δεν προχωρούσαν ομαλά μέχρι τη συνάντηση του Σεπτεμβρίου 2022, όπου ο Musk παρουσίασε δεδομένα που έδειχναν ότι η Tesla χρειαζόταν ένα πολύ φθηνότερο όχημα για να επιτύχει τον στόχο της για ετήσια αύξηση 50% και 20 εκατομμύρια οχήματα ετησίως έως το 2023.

Προχώρησαν με ένα νέο σχέδιο κατασκευής που θα παρήγαγε τόσο το μοντέλο των 25.000 δολαρίων όσο και το robotaxi στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης επόμενης γενιάς – πιθανότατα αυτό που αποκαλύφθηκε στην Ημέρα Επενδυτών της Tesla το 2023.

Ο Musk φέρεται να μην ήταν ενθουσιασμένος με το μοντέλο των 25.000 δολαρίων μέχρι που του έδειξαν πρωτότυπα οχήματα τόσο του φθηνότερου μοντέλου όσο και του ρομποταξί δίπλα-δίπλα σε μια συνάντηση τον Φεβρουάριο του 2023.

Και τα δύο οχήματα περιγράφηκαν ως με «φουτουριστικό σχεδιασμό όπως το Tesla Cybertruck». Ο Musk λάτρεψε αυτό που είδε και είπε: «Όταν ένα από αυτά έρθει σε μια γωνία, οι άνθρωποι θα νομίζουν ότι βλέπουν κάτι από το μέλλον».

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.