Electric Cars

Η Tesla προσλαμβάνει ειδικό για τις μπαταρίες για το πρόβλημα του ξηρού ηλεκτροδίου

Η Tesla προσέλαβε έναν ειδικό στην κατασκευή μπαταριών για να λύσει όλα τα προβλήματα σχετικά με το ξηρό ηλεκτρόδιο στις μπαταρίες 4680.

Όταν η Tesla αποκάλυψε την μπαταρία 4680 στην Ημέρα Μπαταρίας της το 2020, η αυτοκινητοβιομηχανία τόνισε ότι θα έχει τεχνικές που θα βοηθήσουν να μειωθεί πολύ το κόστος κατασκευής των μπαταριών. Μία από αυτές ήταν μια τεχνολογία επίστρωσης ξηρών ηλεκτροδίων που απέκτησε η Tesla με την εξαγορά της Maxwell.

Αυτή η διαδικασία μετατροπής σκόνης σε φιλμ είναι εξαιρετικά λιγότερο περίπλοκη και απαιτεί λιγότερα μηχανήματα από τη συνηθισμένη υγρή διαδικασία για τη δημιουργία ενός ηλεκτροδίου.

Η Tesla ισχυρίστηκε ότι θα οδηγήσει σε «10x μείωση του αποτυπώματος» και «10x μείωση της χρήσης ενέργειας».

Ορισμένοι ειδικοί εικάζουν ότι θα μπορούσε να μειώσει το κόστος μιας μπαταρία ς κατά χιλιάδες δολάρια.

Ωστόσο, η τεχνολογία αυτή δεν ήταν έτοιμη για τη μπαταρία 4580 και χρειαζόταν περισσότερη δουλειά προτού τη συμπεριλάβει στην επόμενη σειρά κυψελών, τη 4680.

Πρόσφατες καταστροφές των κυψελών 4680 της Tesla σε οχήματα Model Y που παράγονται στο Gigafactory Texas δείχνουν ότι ο παράγοντας ξηρού ηλεκτροδίου δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμη.

Σύμφωνα με το Electrek, η Tesla έχει προσλάβει τώρα έναν νέο εμπειρογνώμονα στην κατασκευή μπαταριών για να βοηθήσει στο να ολοκληρωθεί το project του ξηρού ηλεκτροδίου.

Ο Ματ Τάιλερ, μορφωμένος μηχανολόγος μηχανικός στη Σχολή Μηχανικών του Μιλγουόκι, εργάζεται σε κυψέλες μπαταρίας για πάνω από μια δεκαετία. Πιο πρόσφατα, εργαζόταν για την 24M με έδρα το Κέμπριτζ, έναν κατασκευαστή μπαταριών που πρωτοπορεί σε αυτό που αποκαλεί «ημιστερεά ηλεκτρόδια» για μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Ο Tyler ήταν στην εταιρεία για περισσότερα από έξι χρόνια, και πιο πρόσφατα, είχε το ρόλο του αντιπροέδρου της προηγμένης κατασκευής.

Από τον Φεβρουάριο, ο μηχανικός μετακόμισε από τη Μασαχουσέτη στο Fremont της Καλιφόρνια και τώρα είναι «Διευθυντής Ανάπτυξης ξηρών ηλεκτροδίων» στην Tesla. Θα είναι υπεύθυνος για την αποτελεσματική ενίσχυση της διαδικασίας παραγωγής για να συνεργαστεί με τα φιλόδοξα σχέδια μαζικής παραγωγής της Tesla.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.