Electric Cars

Tesla: Πατέντες για πιο ασφαλείς μπαταρίες σε περίπτωση ανάφλεξης

Δύο αιτήσεις για ευρεσιτεχνίες που καθιστούν τις μπαταρίες ασφαλέστερες σε περίπτωση που πάρουν φωτιά υπέβαλε η Tesla.

Οι ευρεσιτεχνίες σχετίζονται με την απελευθέρωση αερίου όταν οι κυψέλες καταστραφούν και με έναν νέο τρόπο πιο αποτελεσματικής κατάσβεσης μιας ανάφλεξης μπαταρίας.

Το πρόβλημα με τις φωτιές των μπαταριών είναι όταν μία ή περισσότερες κυψέλες πιάσουν φωτιά, απελευθερώνουν σημαντικό ποσό ενέργειας που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να πιάσουν και οι γειτονικές κυψέλες φωτιά.

Με δεδομένο ότι πολλές φορές, σε μια μπαταρία μπορεί να βρίσκονται χιλιάδες κυψέλες, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλυσιδωτή αντίδραση που μπορεί να διαρκέσει ώρες. Όμως, το θετικό είναι ότι εκτός από ακραίες περιπτώσεις, υπάρχει αρκετή ώρα για τον οδηγό και τους επιβάτες να απομακρυνθούν από το όχημα.

Αλλά αν ήταν δυνατό να δοθεί διέξοδος εσωτερικά στα παραγόμενα αέρια που απελευθερώνει μια κυψέλη που καταστράφηκε, τότε θα ήταν δυνατό να παρεμποδιστούν οι άλλες άλλα από την ανάφλεξη φωτιά. Η Tesla ζητά την κατοχύρωση ενός νέου σχεδιασμού με αδύναμα σημεία μεταξύ των κυψελών, τα οποία σε περίπτωση που μια κυψέλη καταστραφεί, αυτά σπάζουν και απελευθερώνουν το αέριο.

Επίσης, η Tesla αιτείται για μια ευρεσιτεχνία όπου θερμικό υγρό θα εισάγεται στη μπαταρία σε περίπτωση ανάφλεξης. Σε γενικότερο πλαίσιο αν καταστραφούν όλες οι κυψέλες και ξεκινήσει να καίγεται η μπαταρία, οι πυροσβέστες θα πρέπει να ρίξουν πάρα πολύ νερό και ακόμη και τότε θα πρέπει να ελέγχουν τη μπαταρία για ώρες ή και μέρες, καθώς οι μπαταρίες της Tesla είναι σχεδιασμένες ώστε να μην αφήνουν το νερό ή κάποιο άλλο υγρό μέσα τους διότι είναι εγκατεστημένες στο κάτω μέρος του οχήματος.

Η πρόταση της Tesla για το θερμικό υγρό που θα επιτρέπει την είσοδο επαρκούς ποσότητας θερμικού υγρού θα μπορούσε να κάνει ευκολότερη τη διαδικασία κατάσβεσης της φωτιάς από τους πυροσβέστες και τους διασώστες.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.