Electric Cars

Tesla Model Y: Το μεταχειρισμένο ηλεκτρικό με τις ταχύτερες πωλήσεις για τον Ιούλιο

Ο χρόνος που χρειάζεται ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όχημα για να βρει έναν νέο ιδιοκτήτη έχει υπερδιπλασιαστεί από πέρυσι, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη αγοράς του iSeeCar.com.

Αυτή δείχνει πως ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό πέρασε 57,8 ημέρες στην αγορά κατά μέσο όρο τον Ιούλιο του 2023 πριν πωληθεί, σε σύγκριση με 26,4 ημέρες τον Ιούλιο του περασμένου έτους.

Ωστόσο, η μέση τιμή των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων έχει μειωθεί στα 39.156 $, πτώση 38,9 τοις εκατό σε σύγκριση με πέρυσι.

Στην κατηγορία των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων 1 έως 5 ετών με τις ταχύτερες πωλήσεις, το crossover Tesla Model Y κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση, με μέσο όρο 47,6 ημέρες στην αγορά και μέση τιμή 46.067 $. Το Nissan Leaf βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με 51,3 ημέρες στην αγορά και μέση τιμή 20.473 $, ενώ το Tesla Model 3 βρίσκεται στην τρίτη θέση με μέσο όρο 51,8 ημερών στην αγορά στο μέση τιμή 35.039 $.

Ακόμα, τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης πωλούνται με ταχύτερους ρυθμούς από τα ηλεκτρικά, σύμφωνα με το iSeeCars.com, με τα μεταχειρισμένα οχήματα ICE να περνούν κατά μέσο όρο 38,9 ημέρες στην αγορά, αύξηση 26 τοις εκατό σε σύγκριση με πέρυσι, με μέση τιμή $32.249, χαμηλότερα από 38.839 $ πέρυσι.

«Τα καλά νέα για τους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων είναι ότι είναι και φθηνότερα και πιο δύσκολο να πουληθούν το 2023, ασκώντας πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους αντιπροσώπους να τα μετακινήσουν σε μια αγορά που φαίνεται να έχει χάσει το ενδιαφέρον», πρόσθεσε ο Brauer. «Τόσο τα νέα όσο και τα μεταχειρισμένα χρειάζονται περισσότερες από 50 ημέρες για να πουληθούν κατά μέσο όρο, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερο από διπλάσιο χρόνο για να βρουν οι αντιπρόσωποι αγοραστές ηλεκτρικών σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν».

Το iSeeCars ανέλυσε περισσότερες από 228.000 πωλήσεις καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (μεταχειρισμένα 1 έως 5 ετών) από τον Ιούλιο του 2023. Τα βαρέα οχήματα, τα μοντέλα που δεν παράγονται πλέον και τα μοντέλα χαμηλού όγκου εξαιρέθηκαν.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.