Εντύπωση προκαλεί το εσωτερικό του Tesla Model 3, το οποίο “επιβεβαιώνει” το πρωτότυπο, αποτελούμενο μόνο από μια οθόνη 15 ιντσών κι όπως χαρακτηριστικά πολλοί αναφέρουν: “δεν μοιάζει με κανένα αμάξι που έχετε δει μέχρι στιγμής”.
Να σημειωθεί ότι χτες, 28 Ιουλίου, παραδόθηκαν τα 30 πρώτα Tesla Model 3 παραγωγής.
Με την παράδοση επιβεβαιώθηκε ότι το εσωτερικό του Model 3 εκτός από το τιμόνι, στο ταμπλό θα υπάρχει μόνο μια bezel-less οθόνη αφής 15 ιντσών, η οποία είναι οριζόντια τοποθετημένη και δεν θα υπάρχουν καθόλου όργανα μέτρησης ή heads-up display.
Ο υπόλοιπος χώρος, δηλαδή στο μπροστινό σημείο κάτω από το παρμπρίζ είναι κενός με μία μόνο οθόνη, ενώ από τη μια πλευρά του ταμπλό μέχρι την άλλη υπάρχει ξύλινο φινίρισμα.
Όσον αφορά την οριζόντιας διάταξης οθόνη, το μεγαλύτερο χώρο καταλαμβάνουν οι χάρτες, ενώ οι ενδείξεις των οργάνων μέτρησης βρίσκονται στο αριστερό της μέρος. Εκεί ο οδηγός μπορεί να δει την ταχύτητα καθώς και μια αναπαράσταση του οχήματός του και των κοντινών οχημάτων.
Σε αντίθεση με τα Model S/X, η μπάρα του μενού βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης αντί για το επάνω μέρος. Η οθόνη χωρίζεται σε τρία μέρη. Την κύρια οθόνη, το μέρος όπου βρίσκονται οι ενδείξεις των οργάνων και την μπάρα με τις εφαρμογές στο κάτω μέρος, όπου για παράδειγμα ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τη μουσική που θα ακούσει.
Ο ίδιος βέβαια ο Elon Musk, είχε ήδη προειδοποιήσει ότι κάπως έτσι πρόκειται να είναι το εσωτερικό όταν είχε επιδείξει το πρωτότυπο και είχε δηλώσει ότι και το κανονικό θα είναι το ίδιο μινιμαλιστικό.
Μάλιστα, είχε απαντήσει σε κάποιον που ρώτησε σχετικά με το γεγονός ότι δεν θα υπάρχουν όργανα μέτρησης ή heads-up display λέγοντάς του: “Δεν θα σε νοιάζει”.
Από την άλλη, είναι λίγο δύσκολο να οδηγεί κάποιος και τα όργανα μέτρησης να μην βρίσκονται ακριβώς στην ίδια ευθεία με το τιμόνι αλλά να πρέπει να κοιτάξει λίγο πιο πέρα. Δεν είναι μόνο ότι δεν βολεύει, καθώς και η συσκευή πλοήγησης ουκ ολίγες φορές τοποθετείται εκεί, αλλά και το γεγονός ότι οι οδηγοί έχουν συνηθίσει να κοιτάζουν μπροστά για τα όργανα οδήγησης.
Όμως, όσο περίεργο κι αν φαίνεται, όλα συντελούν στο όραμα του Elon Musk για αυτόνομη οδήγηση καθώς όπως ανέφερε στην τελετή παράδοσης: “Δεν θα χρειάζεται να κοιτάτε τα όργανα μέτρησης τόσο συχνά” προσθέτοντας ότι σταδιακά οι οδηγοί θα “μπορούν να βλέπουν μια ταινία, να μιλάνε σε φίλους, να κοιμούνται” στα οχήματα της Tesla.
Βέβαια, το μέλλον στο οποίο αναφέρεται είναι αυτό της πλήρους αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 5, η οποία απέχει αρκετά από το παρόν. Αυτό όμως που έχει σημασία, είναι ότι το Tesla Model 3 είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας που απευθύνεται σε όλους καθώς είναι πιο οικονομικό. Οπότε απομένει να δούμε πως θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί την μινιμαλιστική αυτή προσέγγιση.
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.