Η Tesla κυκλοφόρησε ένα νέο αξεσουάρ σε συνεργασία με τα McDonald’s, το οποίο είναι τόσο ανόητο που και ο ίδιος ο Elon Musk δεν πίστευε ότι υπάρχει στ’ αλήθεια.
Η Tesla China είναι γνωστό ότι είναι πολύ πιο δραστήρια από τους δυτικούς ομολόγους της όσον αφορά το μάρκετινγκ και τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η ομάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας εκεί έχει βρει νέα αξεσουάρ «lifestyle» που είναι διαθέσιμα μόνο στην Κίνα, όπως το μικρόφωνο καραόκε αυτοκινήτου Tesla και το CyberVault.
Τώρα ο επίσημος λογαριασμός της Tesla στο Weibo ανακοίνωσε μια νέα προωθητική συνεργασία με την McDonald’s China για την πώληση 50.000 κουταλιών McFlurry εμπνευσμένα από το Tesla Cybertruck.
Όταν τα νέα έφτασαν στο X, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla και ιδιοκτήτης του Χ, Elon Musk, τα σχολίασε λέγοντας ότι ήταν «fake news»:
Ωστόσο, είναι αλήθεια. Προέρχεται από τον επίσημο λογαριασμό της Tesla στο Weibo και δεν φαίνεται να είναι φάρσα, καθώς ορισμένοι Κινέζοι ιδιοκτήτες Tesla ισχυρίστηκαν ότι το αγόρασαν.
Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…
Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…
Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…
Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…
Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…
Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.