Η αυτονομία του Tesla Cybertruck αμφισβητείται μετά την προβολή ενός πρωτοτύπου που φαίνεται να έχει περίπου 430 χλμ. αυτονομίας (267 μίλια).
Παρόλο που η Tesla χρησιμοποιεί ποσοστό για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας αντί της υπολοιπόμενης αυτονομίας σε μίλια, μπορούμε ακόμα να πάρουμε μια αρκετά καλή ιδέα της “εμφανιζόμενης αυτονομίας” με κάποιους απλούς υπολογισμούς.
Η πλοήγηση δείχνει ότι απομένουν ακόμα 16 μίλια στο τρέχον ταξίδι, και το φορτηγό αναμένει να είναι στο 65% κατάσταση φόρτισης (από 71%) όταν φτάσει εκεί. Αυτό σε κλίμακα θα φτάσει τα έως και περίπου 267 μίλια εμβέλειας σε κατάσταση φόρτισης 100%.

Η αρχική έκδοση διπλού κινητήρα χαμηλής εμβέλειας του CT είχε αυτονομία 300+ μίλια. Αυτό δεν είναι το εύρος EPA. Αυτό είναι το εμφανιζόμενο εύρος που προκύπτει από το σύστημα πλοήγησης, το οποίο ευθύνεται για πολλούς παράγοντες, όπως η ταχύτητα του ανέμου, το υψόμετρο, η κίνηση κ.λπ.
Η αυτονομία EPA θα πρέπει να είναι σημαντικά μεγαλύτερη, αλλά ορισμένοι κάτοχοι κρατήσεων ανησυχούν επειδή η Tesla έχει μιλήσει για αυτονομία άνω των 300 μιλίων για την έκδοση διπλού κινητήρα του Cybertruck, η οποία αναμένεται να είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει.