Close

Tesla: Η διάρκεια ζωής των μπαταριών ικανή να ξεπεράσει αυτή του οχήματος

Με όλο και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα να κατακλύζουν τους δρόμους, πολλοί είναι πλέον που σκέφτονται αν αξίζει η μετάβαση αυτή, με κύριο λόγο ανησυχίας την διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Μια αλλαγή μπαταρίας, θα κόστιζε πολλά επιπλέον χρήματα τα οποία οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν.

Τώρα όμως, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που συνέλεξαν 286 ιδιοκτήτες του Tesla Model S, αυτό το θέμα δεν πρέπει να μας απασχολεί.

tesla model s battery

Οι 268 ιδιοκτήτες των Tesla Model S, που «συχνάζουν» σε ένα Forum με θέμα την Tesla, αποφάσισαν να συλλέγουν τα δεδομένα από τις μπαταριές τους και να τα ανεβάζουν αρκετά συχνά σε έναν online αποθηκευτικό χώρο, ώστε να είναι διαθέσιμα για ανάλυση.

Σύμφωνα με τα δεδομένα αυτά, στα πρώτα 50.000 μίλια, οι περισσότερες μπαταρίες των οχημάτων Tesla χάνουν περίπου 5% της χωρητικότητάς τους. Αυτό το ποσοστό μπορεί να φαίνεται αρκετά μεγάλο, αλλά το θέμα είναι ότι μετά τα 50.000 μίλια είναι αρκετά δύσκολο για μια μπαταρία να ξαναχάσει άλλο ένα 5%.

tesla battery degradation

Για την ακρίβεια, η γραφική παράσταση με τα δεδομένα δείχνει ότι το όχημα θα πρέπει να διανύσει άλλα 150.000 μίλια (συνολικά 200.000 μίλια) για να φτάσει στο 90% της αρχικής χωρητικότητάς της. Παρόλο που υπάρχουν κάποιες μη αντιπροσωπευτικές τιμές στα δεδομένα αυτά, γενικά υπάρχει μια τάση προς τα νούμερα αυτά που αναφέραμε.

Tesla Model S: Δοκιμάζεται σε αγώνα dragster και σπάει τα κοντέρ (Βίντεο)

Στο παρελθόν, ο CEO της Tesla, Elon Musk, είχε αναφερθεί στις μπαταρίες που χρησιμοποιεί η Tesla βάση μιας εργαστηριακής δοκιμής που είχε γίνει. Σύμφωνα με την δοκιμή αυτή, εξομοίωσαν ότι μια μπαταρία είχε διανύσει 500.000 μίλια, με το τέλος της δοκιμής να βρίσκει την μπαταρία με το 80% της αρχικής χωρητικότητάς της.

tesla motors model s base

Μπορεί αυτοί οι αριθμοί να φαίνονται εξωφρενικοί, αλλά μέχρι στιγμής επαληθεύονται και από τα δεδομένα των ιδιοκτητών. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι το ίδιο το όχημα θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να χαλάσει μετά από τόσα χιλιόμετρα, με τις μπαταρίες να είναι ακόμη σε πολύ καλό επίπεδο.

Πηγή

2 Comments

  1. αφου τα ηλεκτρικά μοτερ αντεχουν 10 εκατομμύρια χιλιομετρά τι να χαλάσει απο το αυτοκινητο,απο βλάβες δεν εχω ακούσει τιποτα για τα τεσλα αμα εχετε τέτοιες πληροφορίες στείλτετες με ενα μήνυμα

  2. Αν είνα έτσι με την μπαταρία, ανοίγει ο δρόμος για χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κανονικά από όλους. Το αδύνατο σημείο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι οι μπαταρίες. Το υπόλοιπο είναι και πιο εύκολο στην κατασκευή, και πολύ πιο αξιόπιστο και οικονομικό σε ενέργεια. Ας μην ξεχνάμε ότι ένας βενζινοκινητήρας έχει απόδοση το πολύ 16% (δηλαδή από τα 100 Joule βενζίνης που καίει, τα 84 γίνονται θερμότητα και τα 16 κινητική ενέργεια), και μάλιστα συνήθως είναι πολύ πιο κάτω.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2 Comments
scroll to top