Η Tesla επεκτείνει τη στρατηγική εικονικών πωλήσεών της με τοποθεσίες απομακρυσμένων δοκιμών στην Ευρώπη, καθώς άνοιξε τον πρώτο της κόμβο απομακρυσμένων δοκιμών στη Σουηδία.
Σύμφωνα με ένα tweet που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό της Tesla Europe στο Twitter, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ένα ραντεβού online στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας και στη συνέχεια να καλέσουν έναν αριθμό τηλεφώνου όταν φτάσουν στο κέντρο. Ένας αντιπρόσωπος θα ξεκλειδώσει εξ αποστάσεως το επιλεγμένο όχημα και θα καθοδηγήσει τον πελάτη σε όλη τη διαδικασία, μετά την οποία μπορεί να ξεκινήσει μια δοκιμαστική οδήγηση 30 λεπτών, χωρίς να υπάρχει κάποιος εκπρόσωπος της Tesla στο αυτοκίνητο.
Έτσι δε χρειάζεται πολύ προσωπικό επιτόπου, μόνο εκείνοι που φροντίζουν τα αυτοκίνητα να φορτίζονται και να είναι καθαρά.
Η Tesla εφαρμόζει σταδιακά μια νέα στρατηγική πωλήσεων τα τελευταία χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου απομακρύνεται από τοποθεσίες με υψηλό ενοίκιο όπως εμπορικά κέντρα και εμπορικά κέντρα σε κέντρα παράδοσης που βρίσκονται σε χώρους στάθμευσης και άλλες εγκαταστάσεις με χαμηλό ενοίκιο. Τώρα, η επεκτείνει αυτή τη στρατηγική στην Ευρώπη σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τις διαδικτυακές πωλήσεις και να μειώσει περαιτέρω το λειτουργικό κόστος.
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.