Electric Cars

Tesla: Αναβλήθηκε το φθηνό και μικρό μοντέλο

Η Tesla φέρεται να έχει ακυρώσει το σχέδιό της για κυκλοφορία ενός φθηνότερου ηλεκτρικού μοντέλου, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Το μικρότερο, χαμηλότερης τιμής Tesla – που ανεπίσημα ονομάστηκε Model 2 από τους θαυμαστές της εταιρείας – είχε χρησιμεύσει ως βασικό μέρος του οδικού χάρτη προϊόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας για χρόνια.

Το 2020, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, ανακοίνωσε ότι το επερχόμενο EV του για τις μάζες θα κοστίζει μόλις 25.000 $, πολλές χιλιάδες δολάρια λιγότερο από τα περισσότερα EV που προσφέρονται τότε και τώρα. Ένα τέτοιο όχημα θα τροφοδοτούσε τα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της Tesla, ανοίγοντας παράλληλα τον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ένα τεράστιο νέο τμήμα αγοραστών.

Τώρα, το Reuters λέει ότι η Tesla θα χρησιμοποιήσει τη χαμηλού κόστους πλατφόρμα επόμενης γενιάς που αναπτύσσει για ένα robotaxi. Ο Μusk από την πλευρά του διέψευσε το δημοσίευμα χωρίς να προβάλει συγκεκριμένες ανακρίβειες.

Σε έρευνες, οι αγοραστές αυτοκινήτων αναφέρουν με συνέπεια την τιμή αγοράς ως έναν από τους μεγαλύτερους παράγοντες που τους κάνει να μην αγοράζουν ηλεκτρικά.

Τον Φεβρουάριο, το μέσο νέο EV πωλήθηκε για 52.314 $, περίπου 19% περισσότερο από το τυπικό μη πολυτελές αυτοκίνητο, σύμφωνα με την Cox Automotive. Ο μέσος όρος σε ολόκληρη τη βιομηχανία ήταν 47.244 $ για το μήνα.

Υπάρχουν ηλεκτρικές επιλογές κάτω των 30.000 δολαρίων, αλλά με σοβαρούς συμβιβασμούς. Τα Chevrolet Bolt EV και EUV χρησιμοποιούν τεχνολογία που προσφέρει μόνο χαμηλές ταχύτητες φόρτισης. Το Nissan Leaf πάσχει από το ίδιο βασικό πρόβλημα και διαθέτει επίσης ξεπερασμένο σχεδιασμό θύρας φόρτισης και εμβέλεια μόνο 149 μιλίων στη βασική του διαμόρφωση. Η επέκταση του προϋπολογισμού κάποιου στα 35.000 $ φέρνει μερικές πιο ελκυστικές επιλογές στο μείγμα, αλλά οι αγοραστές που δεν έχουν χρήματα για ένα νέο EV δεν κάνουν ακριβώς επιλογές.

Με περισσότερη τεχνογνωσία στην κατασκευή EV από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία και εργοστάσια αυτοκινήτων που ήδη παράγουν EV κερδοφόρα σε τρεις ηπείρους, η Tesla ήταν πιθανώς η καταλληλότερη για να προσφέρει ένα εξελιγμένο, προσβάσιμο EV που οι άνθρωποι θέλουν πραγματικά να αγοράσουν. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά φωτεινά σημεία στον ορίζοντα, ακόμη και με την Tesla εκτός παιχνιδιού.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.