Electric Cars

Τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά σκάφη μικρού μεγέθους δια χειρός SeaBubbles

Τη δεκαετία του ‘90 όλοι πιστεύαμε ότι μέχρι το 2020 θα είχαμε ιπτάμενα αυτοκίνητα, όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Όπως όλα δείχνουν η κατασκευή ιπτάμενων αυτοκινήτων είναι πιο δύσκολη από όσο πιστεύαμε. Ωστόσο, καταφέραμε να έχουμε ηλεκτρικά οχήματα και πλήρως ηλεκτρικές ιπτάμενες βάρκες.

Η SeaBubbles είναι μια startup εταιρεία “ιπτάμενων” σκαφών μικρού μεγέθους η οποία χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια αντί για συμβατικά καύσιμα. Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, η SeaBubbles θα παρευρεθεί στο Μαϊάμι για να δείξει τα πέντε πρωτότυπα μοντέλα σκαφών που έχει κατασκευάσει.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν καινοτόμο σχεδιασμό σκαφών ο οποίος συνδυάζει την τεχνολογία των σκαφών, την αεροναυπηγία και ένα έξυπνο λογισμικό, με στόχο να “σηκώσει” το κύριο σώμα του σκάφους από το νερό χρησιμοποιώντας υδροπτέρυγα. Ο σχεδιασμός αυτός χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια ακόμη και σε ταξίδια σε άγρια νερά, διότι μειώνει την τριβή μεταξύ σκάφους και υδάτων. Επιπλέον, μειώνει το “κούνημα” του σκάφους, με αποτέλεσμα η καμπίνα των επιβατών να μένει σχετικά σταθερή. Έτσι όταν το κύριο σώμα του σκάφους είναι ανυψωμένο μπορούμε να πούμε ότι αυτό “πετάει” πάνω από το νερό.

Η SeaBubbles ιδρύθηκε πριν τρία χρόνια στο Παρίσι, από τον ιστιοπλόο Alain Thébault και τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και κάτοχο παγκοσμίου ρεκόρ στο windsurfing, τον Anders Bringdal. Το όραμα των δύο ανδρών ήταν να μειώσουν την κίνηση σε μεγάλες πόλεις και να βοηθήσουν το περιβάλλον εκμεταλλευόμενοι τις υδάτινους οδούς που προσφέρει η εκάστοτε περιοχή. Πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο οι άνθρωποι θα μετακινούνται πιο γρήγορα χρησιμοποιώντας υδάτινα ταξί.

Σύμφωνα με τους Thébault και Bringdal, σε μια τυπική βάρκα το κόστος βενζίνης για μια ώρα διαδρομής είναι μεταξύ 70$ και 130$, ενώ με τις ηλεκτρικές “ιπτάμενες” βάρκες της SeaBubbles θα είναι μόλις 2$. Η μεγάλη διαφορά στην τιμή προκύπτει από τον πλήρης ηλεκτρικό κινητήρα των σκαφών. Το υδάτινο ταξί θα φορτίζει στους κλασικούς σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ιδανικά σε κάποιους που τροφοδοτούνται με ηλιακή ενέργεια.

Οι μπαταρίες λιθίου που χρησιμοποιεί η SeaBubbles έχουν πιστοποίηση IP67 και είναι αδιάβροχες. Επίσης, τα πρωτότυπα σκάφη έχουν αυτονομία μόνο 1,5 ώρα και θέλουν 5 ώρες φόρτιση. Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία έχουν αρχίσει ήδη την παραγωγή μοντέλων με 2,5 ώρες αυτονομία και 35 λεπτά φόρτιση.

Τέλος, τα πρώτα υδάτινα ταξί της εταιρείας έχουν μέγεθος μόλις 4,5 μέτρων και διαθέτουν πέντε θέσεις συμπεριλαμβανομένης αυτής του καπετάνιου. Η SeaBubbles ανέφερε ότι η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μεγαλύτερες βάρκες ή σε ferries.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.