Electric Cars

Τα νέα ηλεκτρικά τραμ-λεωφορεία του Λονδίνου φορτίζουν σε μόλις 10 λεπτά

Η Transport for London (TfL) παρουσίασε την τελευταία της δημόσια συγκοινωνία – 20 πλήρως ηλεκτρικά λεωφορεία τραμ.

Αυτά τα οχήματα με τον φουτουριστικό σχεδιασμό που μοιάζουν με φούσκες είναι σχεδιασμένα για να κάνουν τη διαδρομή 358 από το Crystal Palace στο Orpington από το 2023.

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία τραμ του Λονδίνου εξαγοράστηκαν από την Go Ahead, τη μεγαλύτερη εταιρεία λεωφορείων του Λονδίνου, από την ισπανική εταιρεία ηλεκτροκίνησης Irizar. Το τραμ του Λονδίνου είναι επίσημα γνωστό ως iTram. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Irizar κατασκευάζει και λανσάρει δεξιοτίμονο τραμ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα λεωφορεία τραμ μήκους 12 μέτρων θα φορτίζουν σε μόλις 10 λεπτά συνολικά για να κάνουν μία από τις μεγαλύτερες διαδρομές λεωφορείων του Λονδίνου

“[Θα] φορτίζουν μεταξύ των ταξιδιών χρησιμοποιώντας δύο συστήματα ανεστραμμένου παντογράφου ταχείας φόρτισης που θα εγκατασταθούν στους σταθμούς λεωφορείων Crystal Palace και Orpington, επιτρέποντας τη φόρτιση των λεωφορείων σε λιγότερο από πέντε λεπτά και επιτρέποντάς τους να εκτελούν την απαιτούμενη υπηρεσία χωρίς κόπο. Μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής, τα λεωφορεία θα λάβουν μια σύντομη ανανέωση χρησιμοποιώντας τους φορτιστές που βασίζονται σε αποθήκη.”

Το σύστημα ανεστραμμένου παντογράφου χρησιμοποιείται επίσης σε λεωφορεία της αμιγώς ηλεκτρικής διαδρομής 132, που εκτείνεται μεταξύ North Greenwich και Bexleyheath.

Τα λεωφορεία του τραμ διαθέτουν φορτιστές USB, Wi-Fi, κουμπιά Braille, σχάρες αποσκευών και πληροφορίες για τους επιβάτες.

Το δρομολόγιο 358 είναι πιλοτικό και η TfL λέει ότι εάν είναι επιτυχημένο, θα κυκλοφορήσει περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία-τραμ σε άλλες διαδρομές του Λονδίνου στο μέλλον.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 850 ηλεκτρικά λεωφορεία που χρησιμοποιούνται για τις δημόσιες συγκοινωνίες στο Λονδίνο.

Η TfL έχει δεσμευτεί να παραδώσει έναν στόλο λεωφορείων μηδενικών εκπομπών στο Λονδίνο έως το 2034 στο Σχέδιο Δράσης Λεωφορείων και λέει ότι, υπό την επιφύλαξη πρόσθετης χρηματοδότησης, μπορεί να είναι σε θέση να πετύχει τον στόχο της μέχρι το 2030.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.