Υπάρχουν κάποια δεδομένα που είναι διαφορετικά για ένα ηλεκτρικό όχημα σε σχέση με τα ελαστικά που φορά, τα οποία πρέπει να συνυπολογίζονται από τους κατασκευαστές. Η ηλεκτροκίνηση γεννά προκλήσεις για τους κατασκευαστές τις οποίες αξίζει να δούμε αναλυτικά.
Ένα ηλεκτρικό όχημα είναι βαρύτερο σε σχέση με ένα όχημα που έρχεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ η ροπή στρέψης που παράγεται από έναν ηλεκτροκινητήρα είναι σαφώς μεγαλύτερη από εκείνη που έχουμε συνηθίσει να παίρνουμε από το ίδιο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το γεγονός αυτό έχει τον αντίκτυπό του και στα ελαστικά, επομένως οι φθορές είναι μεγαλύτερες.
Ένα μεγάλο ζήτημα που δημιουργείται με τα ελαστικά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η αυτονομία που δεν πρέπει να αλλάζει, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό, επομένως και εδώ παίζει ρόλο το κομμάτι των ελαστικών, μεταξύ άλλων παραγόντων. Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι κατασκευαστές ελαστικών για ηλεκτρικά οχήματα θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους πολλά περισσότερα δεδομένα για τα προϊόντα τους.
Εάν σε όλα αυτά προστεθεί και το στοιχείο της βιωσιμότητας και της φροντίδας του περιβάλλοντος, τότε η εξίσωση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη.
Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…
Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…
Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…
Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.