Close

Διασυνδεδεμένα οχήματα: Δεν διαγράφονται οι προηγούμενοι κάτοχοι όταν πωλούνται

Προηγούμενη κάτοχος ενός Volkswagen ανακάλυψε ότι το διασυνδεδεμένο όχημα που είχε πουλήσει τον Δεκέμβριο, δεν την είχε διαγράψει από τη βάση του αλλά έπρεπε να το κάνει μόνη της.

H Ashley Sehatti πούλησε το Volkswagen Jetta 2015 που είχε στην κάτοχή της τον περασμένο Δεκέμβριο σε μια τοπική αντιπροσωπεία Volkswagen. Όμως τους επόμενους μήνες συνέχισε να λαμβάνει αναφορές σχετικά με το όχημα. Αφού έλαβε και την έκθεση του Απριλίου αποφάσισε να προσπαθήσει να εισέλθει στον λογαριασμό της στην υπηρεσία Car-Net. Πρόκειται για την υπηρεσία διασυνδεδεμένων οχημάτων της VW.

Η Sehatti εξεπλάγη όταν είδε ότι ο λογαριασμός της ήταν κανονικά ενεργός και μπορούσε να δει στοιχεία για το όχημά της, όπως το πόσα χιλιόμετρα διένυσε, την κατάσταση κλειδώματος και των φώτων αλλά και την τοποθεσία του προηγούμενου οχήματός της στον χάρτη.

Αυτό που δεν ήξερε η Sehatti και ίσως οι περισσότεροι από τους κατόχους των οχημάτων είναι ότι είναι υπεύθυνοι για τη διαγραφή ή την αποσύνδεση του λογαριασμού τους από την υπηρεσία Car-Net όταν πουλήσουν το όχημα. Δεδομένου ότι ο νέος κάτοχος δεν έκανε εγγραφή στην υπηρεσία, ο λογαριασμός της παρέμεινε ενεργός.

Η Catharina Mette, επικεφαλής τεχνολογικών επικοινωνιών του Ομίλου Volkswagen για την περιοχή της Βόρειας Αμερικής ανέφερε: «Η Volkswagen δίνει προτεραιότητα στην ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών της και λαμβάνει σοβαρά την ανησυχία της συγκεκριμένης καταναλώτριας» ενώ διευκρίνισε: «Οι όροι χρήσης της υπηρεσίας Car-Net περιγράφουν σαφώς ότι ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να διακόψει το συμβόλαιό του όταν πουλά το όχημα. Πρόκειται για μια κοινή πρακτική στην βιομηχανία».

Όντως αποτελεί κοινή πρακτική στη βιομηχανία καθώς και η υπηρεσία OnStar της General Motors και η On Call της Volvo αφήνουν την ευθύνη διαγραφής από την υπηρεσία στον πελάτη, κάτι που όμως ίσως πολλοί πελάτες δεν γνωρίζουν. Παρόλα αυτά και οι δύο προαναφερθείσες εταιρείες ισχυρίζονται ότι πραγματοποιούν πλήρη επαναφορά (reset) του συστήματος πριν την πώληση τους.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top