Close

Apple CarPlay & Android Auto αποσπούν λιγότερο την προσοχή από τα built-in infotainment

Τα Apple CarPlay και Android Auto αποσπούν λιγότερο την προσοχή από τα ενσωματωμένα στο όχημα συστήματα infotainment σύμφωνα με έκθεση της ΑΑΑ.

Για την έρευνα, η ΑΑΑ χρησιμοποίησε ένα Chevrolet Silverado 2018, ένα Ford Mustang GT 2017, ένα Honda Ridgeline 2017, ένα Kia Optima 2018 και ένα Ram 1500 Laramie 2018. Τα οχήματα διέθεταν το δικό τους infotainment σύστημα και Apple CarPlay και Android Auto.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι τα συστήματα που βασίζονται σε smartphone χρειάστηκαν 24% λιγότερο χρόνο (περίπου 5 δευτερόλεπτα λιγότερο) για να πραγματοποιήσουν μια κλήση και 31% λιγότερο χρόνο (περίπου 15 δεύτερα) για να πλοηγηθεί κάποιος. Επιπλέον, τα CarPlay και Android Auto απαιτούσαν μόνο ένα μικρό ποσοστό προσοχής για διεργασίες όπως η χρήση του ραδιοφώνου. Σε γενικότερο πλαίσιο, οι απαιτήσεις των συστημάτων που βασίζονται σε smartphone χαρακτηρίστηκαν ως «μέτριες» ενώ των ενσωματωμένων συστημάτων ως «πολύ υψηλές».

Όσο για τα δύο συστήματα μεταξύ τους, η έρευνα κατέδειξε ότι και το Apple CarPlay και το Android Auto είναι εξίσου εύκολα στη χρήση. Το Apple CarPlay είχε ένα μικρό πλεονέκτημα στην αποστολή γραπτών μηνυμάτων και στη χρήση της οθόνης αφής, ενώ το Android Auto ήταν ελαφρά καλύτερο στην πλοήγηση και στον φωνητικό έλεγχο. Ωστόσο, οι ερευνητές επισήμαναν ότι η ευκολία σχετίζεται με το αυτοκίνητο, καθώς σε κάποια οχήματα οι επιφάνειες εργασίας των Apple CarPlay και Android Auto διέφεραν σε σύγκριση με άλλες.

Παρόλα αυτά η ΑΑΑ αναφέρει ότι και τα συστήματα των smartphone αποσπούν την προσοχή, αλλά είναι αισιόδοξη ότι με την πάροδο του χρόνου τα συστήματα infotainment θα αποσπούν όλο και λιγότερο την προσοχή των οδηγών.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top