Το Sunswift 7, ένα αυστραλιανό αγωνιστικό αυτοκίνητο με ηλιακή ενέργεια, σημείωσε ρεκόρ διανύοντας 1.000 χιλιόμετρα με μία φόρτιση σε λιγότερο από 12 ώρες.
Το όχημα, το οποίο δημιουργήθηκε από μια ομάδα φοιτητών μηχανικών του Πανεπιστημίου της Νέας Νότιας Ουαλίας (UNSW), παραλίγο να χάσει τη γραμμή τερματισμού, καθώς ένα πρόβλημα διαχείρισης της μπαταρίας οδήγησε σε ένα pit stop 14 λεπτών που λίγο έλειψε να το κάνει να χάσει το ρεκόρ.
Το Sunswift 7, που τροφοδοτείται από μπαταρία και ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή και το καπό του, κατάφερε να ολοκληρώσει 240 γύρους στο Αυστραλιανό Ερευνητικό Κέντρο Αυτοκινήτων της Victoria για να ολοκληρώσει την πρόκληση, ή το ισοδύναμο της οδήγησης από το Σίδνεϊ μέχρι πιο μακριά από τη Μελβούρνη.
Ο διευθυντής της ομάδας Sunswift, Andrea Holden, δήλωσε ότι η νίκη ήταν “επικύρωση όλης της προσπάθειας που κατέβαλαν όλοι στην ομάδα” μετά την αρχική δημιουργία του οχήματος για το Bridgestone World Solar Challenge που ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας COVID-19 το 2021.
«Είναι πολύ περίεργο να πιστεύουμε ότι βοηθήσαμε να φτιάξουμε κάτι που είναι το καλύτερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Πριν από δύο χρόνια, όταν ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε αυτό το αυτοκίνητο, όλα πήγαιναν σε lockdown και υπήρχαν πολλές δύσκολες στιγμές», συμπλήρωσε.
Όσον αφορά στο πρόβλημα που προέκυψε, οι φοιτητές μηχανικής, με επικεφαλής τον πρώην επικεφαλής επιχειρήσεων της Red Bull Racing, καθηγητή Richard Hopkins, κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν ένα τρύπημα ελαστικού και ένα πρόβλημα μπαταρίας που ανάγκασε μια επισκευή στη μέση της πίστας. Η επιδιόρθωση διήρκεσε 14 λεπτά και 52 δευτερόλεπτα από τα 15 λεπτά που επιτρέπονταν.
Ο καθηγητής είπε ότι το επίτευγμα ήταν ακόμη πιο «απίστευτο» λόγω των εμποδίων που έπρεπε να ξεπεράσει η ομάδα.
«Ας θυμόμαστε ότι αυτοί δεν είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι επαγγελματίες κατασκευαστές αυτοκινήτων στη Στουτγάρδη που εργάζονται για τη Mercedes», είπε, προσθέτοντας πως «πρόκειται για ένα σωρό πολύ έξυπνους ερασιτέχνες που έχουν πάρει όλα τα συστατικά και τα έχουν συνδυάσει με εξαιρετικό τρόπο».
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο Sunswift 7 ζυγίζει περίπου το ένα τέταρτο από ένα τυπικό ηλεκτρικό όχημα, στα 500 κιλά, και διαθέτει αμάξωμα χαμηλού προφίλ με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,095.
Ο καθηγητής Hopkins είπε ότι το όχημα δεν θα είναι «ένα αυτοκίνητο παραγωγής του μέλλοντος» λόγω κόστους και άλλων πρακτικών, αλλά ο σχεδιασμός του θα μπορούσε να προσφέρει πολύτιμα μαθήματα στο σχεδιασμό μελλοντικών οχημάτων με οικονομία καυσίμου.
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.