Electric Cars

Start-up μετατρέπει βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά μέσα σε μόλις 8 ώρες

Χρησιμοποιώντας μια μέθοδο που μπορεί να χωρέσει μπαταρίες σε μέχρι και 42 mainstream μοντέλα αυτοκινήτων, η start-up e-Revolt πιστεύει ότι μπορεί να μειώσει τους χρόνους μετατροπής, από μήνες σε μία μόλις ημέρα.

Το κόστος ενός ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι συνήθως αυτό που εμποδίζει τους καταναλωτές να το προτιμήσουν γι’ αυτό και ζητούν μια πιο βιώσιμη, πιο προσιτή πρόταση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Εδώ έρχεται η πρόταση που λέει πως μπορείτε να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας αλλά να είναι “πράσινο”. Η μετατροπή οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα σε οχήματα που τροφοδοτούνται με μπαταρίες δεν είναι μια νέα ιδέα, με την αρχή να εφαρμόζεται ακόμη και σε vintage αυτοκίνητα για να είναι κατάλληλα για το σκοπό τους στη σύγχρονη, οικολογική εποχή. Η διαδικασία, ωστόσο, απαιτεί χρόνο. Οι υπάρχουσες εταιρείες υποβάλλουν προσφορές από δύο εβδομάδες έως έξι μήνες για να εκτελέσουν τις απαιτούμενες εργασίες σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).

H e-Revolt, όμως, μια start-up από τη Γερμανία, πιστεύει τώρα ότι μπορεί να μειώσει τον χρόνο αναμονής των πελατών σε μόλις οκτώ ώρες. Mπορεί, δε, να μετατρέψει έως και 42 διαφορετικά μοντέλα από μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων – συμπεριλαμβανομένων των Volkswagen Golf and Polo, Audi A3 και Seat Leon – με ένα κιτ που ταιριάζει σε όλα.

«Βγάζουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και έχουμε ένα πλαίσιο που χρησιμοποιεί τα παλιά σημεία του κινητήρα», εξήγησε ο Timo Walden, project manager στην e-Revolt και ένας από τους πρώτους επενδυτές της εταιρείας.

Η εταιρεία λέει ότι συνήθως χρειάζεται κατά μέσο όρο περίπου μία ημέρα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει την αφαίρεση του παλιού μπλοκ κινητήρα από το αυτοκίνητο και την αντικατάστασή του με την πατενταρισμένη τεχνολογία μπαταρίας και το πλαίσιο κινητήρα, καθώς και την πλήρη ψηφιοποίηση του οχήματος.

Με κόστος μεταξύ 12.000 και 15.000 ευρώ για την ολοκλήρωση της εργασίας, η τιμή μπορεί να δώσει κάποια διαβεβαίωση σε πολλούς καταναλωτές που αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να επεκτείνουν τον προϋπολογισμό τους για να αγοράσουν ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Toyota Hilux Pickup: Η παραγωγή του ηλεκτρικού ξεκινά το 2025

Η Toyota δεν πουλά το πιο δημοφιλές pickup της σε όλες τις αγορές και αυτό…

18/05/2024

Honda: Επενδύει 65 δισ. δολάρια για την κατασκευή επτά νέων ηλεκτρικών οχημάτων

Η Honda διπλασιάζει την επένδυσή της σε ηλεκτρικά οχήματα στα 65 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το…

17/05/2024

Tesla Model 3: Εντοπίστηκε χωρίς καθρέφτες και παράξενα τοποθετημένες κάμερες

Ένα mule που βασίζεται στο ανανεωμένο Τesla Model 3 εντοπίστηκε σε αυτοκινητόδρομο στο Πάλο Άλτο…

17/05/2024

XPeng: Κάνει είσοδο στη γαλλική αγορά με τα ηλεκτρικά SUV G9 και G6

Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων XPeng εισήλθε επίσημα στη γαλλική αγορά, επεκτείνοντας τη διεθνή της…

16/05/2024

BYD Shark PHEV: Το pickup που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Toyota Hilux & το Ford Ranger

Ένα νέο ηλεκτρικό pickup έρχεται στην παγκόσμια αγορά, με την κινεζική BYD να παρουσιάζει το…

16/05/2024

Rivian R1S και R1T αποκτούν εφαρμογή YouTube και Google Cast

Τα Rivian R1S και R1T αποκαλύφθηκαν πριν από μισή δεκαετία ως ένα ζευγάρι πολυτελών ηλεκτρικών…

15/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.