Ποιο επίπεδο ασφάλειας θα πρέπει να επιτύχουν τα αυτόνομα οχήματα ώστε οι επιβάτες να αγνοήσουν εντελώς ότι συμβαίνει στον δρόμο; Σύμφωνα με τον Axel Nix, μηχανικό στο τμήμα αυτόνομων οχημάτων της Harman, «δουλεύουμε με την υπόθεση ότι ένα αυτόνομο όχημα πρέπει να είναι 100 φορές καλύτερο στην οδήγηση από έναν άνθρωπο».
Ο Nix συμμετείχε σε έναν διάλογο για τα αυτόνομα οχήματα, όπου οι μέτοχοι συζήτησαν την δυσκολία μετάβασης από την απόλυτη ευθύνη του οδηγού στην μικρότερη ή μηδενική. Σε ένα σημείο ανέφερε, «Δεν νομίζω ότι το κοινό καταλαβαίνει τα οχήματα που οδηγούν σήμερα». Συγκεκριμένα ανέφερε ότι εάν το υδραυλικό τιμόνι χαλάσει οι περισσότεροι οδηγοί θα άφηναν το αυτοκίνητο να κυλήσει μέχρι να σταματήσει, ωστόσο θα μπορούσαν να στρίψουν εάν έβαζαν περισσότερη δύναμη.
Το ίδιο ισχύει και για την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων. «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να καταλάβουν 100% την τεχνολογία. Η τεχνολογία πρέπει να καταλάβει τους ανθρώπους», ανέφερε ο Nix.
Ο Nat Beuse, ερευνητής στο National Highway Traffic Safety Administration των ΗΠΑ, ανέφερε ότι οι θάνατοι έχουν αρχίσει και κινούνται προς τα πάνω για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια. Από την άλλη πλευρά τα αυτόνομα οχήματα φέρνουν υποσχέσεις για λιγότερα ατυχήματα. «Η υπηρεσία για πρώτη φορά σκέφτεται πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους υπολογιστές για να αποφευχθεί το ατύχημα εξαρχής».
Από την άλλη πλευρά, ο Nix εξηγεί ότι η κοινωνία ίσως δεχθεί δύσκολα τα αυτόνομα οχήματα, αφού ένας οδηγός θεωρεί διαφορετικό να βάζει εκούσια τον εαυτό του σε κίνδυνο οδηγώντας γρήγορα, ενώ την ίδια στιγμή δεν θα δεχόταν να μπει σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο στο οποίο δεν έχει κανέναν έλεγχο. Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να καταδικάσουν αμέσως την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης όταν κάτι πάει στραβά.
Εφόσον η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης γίνει διαθέσιμη αρχικά σε περιορισμένο αριθμό και αποδειχθεί αρκετά καλή, τότε ίσως έχει την ευκαιρία να γίνει αποδεχτή από την κοινωνία αρκετά γρήγορα. Ωστόσο οι εταιρείες πρέπει από πολύ νωρίς να κάνουν ξεκάθαρο το πόσο μεγαλύτερη ασφάλεια θα προσφέρουν, βάζοντας τον στόχο αρκετά ψηλά.
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.