Categories: Self-Driving

Τα αυτόνομα οχήματα θα είναι 100 φορές πιο ασφαλή από τον άνθρωπο

Ποιο επίπεδο ασφάλειας θα πρέπει να επιτύχουν τα αυτόνομα οχήματα ώστε οι επιβάτες να αγνοήσουν εντελώς ότι συμβαίνει στον δρόμο; Σύμφωνα με τον Axel Nix, μηχανικό στο τμήμα αυτόνομων οχημάτων της Harman, «δουλεύουμε με την υπόθεση ότι ένα αυτόνομο όχημα πρέπει να είναι 100 φορές καλύτερο στην οδήγηση από έναν άνθρωπο».

Ο Nix συμμετείχε σε έναν διάλογο για τα αυτόνομα οχήματα, όπου οι μέτοχοι συζήτησαν την δυσκολία μετάβασης από την απόλυτη ευθύνη του οδηγού στην μικρότερη ή μηδενική. Σε ένα σημείο ανέφερε, «Δεν νομίζω ότι το κοινό καταλαβαίνει τα οχήματα που οδηγούν σήμερα». Συγκεκριμένα ανέφερε ότι εάν το υδραυλικό τιμόνι χαλάσει οι περισσότεροι οδηγοί θα άφηναν το αυτοκίνητο να κυλήσει μέχρι να σταματήσει, ωστόσο θα μπορούσαν να στρίψουν εάν έβαζαν περισσότερη δύναμη.

Toyota i-Tril: Ευέλικτο όχημα για τις πόλεις του μέλλοντος

Το ίδιο ισχύει και για την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων. «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να καταλάβουν 100% την τεχνολογία. Η τεχνολογία πρέπει να καταλάβει τους ανθρώπους», ανέφερε ο Nix.

Ο Nat Beuse, ερευνητής στο National Highway Traffic Safety Administration των ΗΠΑ, ανέφερε ότι οι θάνατοι έχουν αρχίσει και κινούνται προς τα πάνω για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια. Από την άλλη πλευρά τα αυτόνομα οχήματα φέρνουν υποσχέσεις για λιγότερα ατυχήματα. «Η υπηρεσία για πρώτη φορά σκέφτεται πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους υπολογιστές για να αποφευχθεί το ατύχημα εξαρχής».

Από την άλλη πλευρά, ο Nix εξηγεί ότι η κοινωνία ίσως δεχθεί δύσκολα τα αυτόνομα οχήματα, αφού ένας οδηγός θεωρεί διαφορετικό να βάζει εκούσια τον εαυτό του σε κίνδυνο οδηγώντας γρήγορα, ενώ την ίδια στιγμή δεν θα δεχόταν να μπει σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο στο οποίο δεν έχει κανέναν έλεγχο. Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να καταδικάσουν αμέσως την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης όταν κάτι πάει στραβά.

Εφόσον η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης γίνει διαθέσιμη αρχικά σε περιορισμένο αριθμό και αποδειχθεί αρκετά καλή, τότε ίσως έχει την ευκαιρία να γίνει αποδεχτή από την κοινωνία αρκετά γρήγορα. Ωστόσο οι εταιρείες πρέπει από πολύ νωρίς να κάνουν ξεκάθαρο το πόσο μεγαλύτερη ασφάλεια θα προσφέρουν, βάζοντας τον στόχο αρκετά ψηλά.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.