Self-Driving

Τα αυτόνομα οχήματα απαιτούν περισσότερο κόπο

Μπορεί τα αυτόνομα οχήματα να αποτελούν το επόμενο στάδιο της καινοτομίας στα αυτοκίνητα, ωστόσο η κατασκευή τους, μόνο εύκολη δεν είναι. Αντιθέτως, σύμφωνα με δημοσίευμα της Financial Times, απαιτεί περισσότερο κόπο και εργαζομένους απ’ότι η κατασκευή συμβατικών οχημάτων.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, όσες εταιρείες εργάζονται στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, συνήθως προσλαμβάνουν εκατοντάδες ή χιλιάδες εργαζομένους, προκειμένου να διδάξουν το λογισμικό των οχημάτων πώς να αναγνωρίζει πεζούς, ποδηλάτες και άλλα εμπόδια.

Αυτό κάθε άλλο παρά αυτόματα γίνεται, καθώς οι εργαζόμενοι ξοδεύουν άπειρες ώρες κοιτάζοντας βίντεο που έχουν ληφθεί από δοκιμές και δίνοντας ετικέτες σε διάφορα σημεία της οδήγησης.

Ο Jeremy Conrad, επενδυτή των Lemnos Labs στο Σαν Φρανσίσκο αναφέρει: “Οι ομάδες σήμανσης είναι απίστευτα σημαντικές για κάθε εταιρεία και απαιτούνται να είναι εκεί για αρκετό καιρό ακόμη, καθώς το εξωτερικό περιβάλλον είναι ιδιιαίτερα δυναμικό”.

Παρά τις καινοτομίες, οι άνθρωποι στο προσκήνιο θα χρειάζονται για ακόμη αρκετά χρόνια, προκειμένου να ζωγραφίζουν κουτάκια τριγύρω από τα δέντρα και να επισημαίνουν τα σήματα κυκλοφορίας προκειμένου το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης να παραμένει ενημερωμένο.

Τα παραπάνω καταδεικνύουν ότι μπορεί κάποια στιγμή η αυτοματοποίηση να αντικαταστάσησει τους ανθρώπους πίσω από το τιμόνι, αυτό δεν θα γίνει άμεσα και μέχρι να γίνει αυτό όχι μόνο δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας, αλλά θα χρειαστούν περισσότερες.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.