Μέχρι τον Ιούνιο του 2018 ή ίσως και νωρίτερα, αναμένεται να κυκλοφορούν αυτόνομα οχήματα στην Καλιφόρνια σε δημόσιους δρόμους, τα οποία δεν θα έχουν οδηγούς.
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα βρίσκονται ήδη στους δημόσιους δρόμους της Καλιφόρνιας, καθώς 42 εταιρείες όπως η General Motors, η Google/Waymo και η Zoox δοκιμάζουν 285 αυτοκίνητα με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης σε διάφορες πόλεις. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, όλοι αυτά τα οχήματα είχαν τους ανθρώπους μέσα τους ανά πάσα στιγμή. Αυτό πρόκειται να αλλάξει.
Προς το παρόν, οι απαιτήσεις που εκδίδονται από το τμήμα αυτοκινήτων της Καλιφόρνιας επιμένουν στον ανθρώπινο οδηγό για λόγους ασφαλείας. Ωστόσο, σε κάποια στιγμή πρέπει να επιτευχθεί πραγματικά αξιόπιστη και αποδεδειγμένη αυτόνομη τεχνολογία. Με αυτό το σκεπτικό, το DMV(Department of motor vehicles) εξέδωσε πρόταση για την ενημέρωση των κανονισμών για αυτόνομα οχήματα. Οι αλλαγές θα επέτρεπαν στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγούς σε δημόσιους δρόμους και θα έπρεπε να λειτουργήσουν μέχρι τον Ιούνιο του 2018, αν όχι νωρίτερα.
Εν τω μεταξύ, το Κογκρέσο κάνει αργά πρόοδο γύρω από το θέμα της αυτόνομης οδήγησης. Η Καλιφόρνια πάντα χρησίμευε ως ένα είδος εργαστηρίου για τη δοκιμή καινοτόμων νόμων, ειδικά στον τομέα της τεχνολογίας. Εάν η Καλιφόρνια έχει αυτοκίνητα χωρίς οδηγό στο δρόμο πριν το Κογκρέσο ενεργήσει με οριστικό τρόπο, και αυτές οι δοκιμές πάνε καλά, μπορεί να καθορίσουν τι θα ακολουθήσει.Οι νέοι κανονισμοί της Καλιφόρνιας αυξάνουν επίσης την τιμή των αδειών δοκιμής από $ 150 ετησίως στα 3.600 δολάρια για δύο χρόνια και απαγορεύουν στις εταιρείες δοκιμών να χρεώνουν τους επιβάτες για τη δοκιμή οχημάτων. Επίσης, απαιτούν από τις εταιρείες δοκιμών να ενημερώνουν τις τοπικές αρχές για τις δοκιμές που πραγματοποιούν χωρίς οδηγούς, συμπεριλαμβανομένης της παροχής συγκεκριμένων λεπτομερειών σχετικά με τους δρόμους και τα οχήματα που θα συμμετάσχουν στις δοκιμές.
Υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είτε να αρνηθεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της Καλιφόρνιας είτε να ενεργήσει πριν υπάρξει ένα παράδειγμα που θα ακολουθήσει. Εάν θέσουν εθνικούς κανόνες για αυτόνομα οχήματα, θα ισχύουν κρατικοί νόμοι όπως οι νέοι κανονισμοί της Καλιφόρνια. Ωστόσο, αν έχουμε δει κάτι όπως έχουμε πλοηγήσει το ταχέως μεταβαλλόμενο αυτόνομο τοπίο οδήγησης, είναι ότι οι προβλέψεις συχνά αποτυγχάνουν – έτσι θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε πού μας οδηγεί ο δρόμος (χωρίς οδηγό).
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.