Self-Driving

Συνήθειες που θα εξαλείψει η αυτόνομη οδήγηση στην Ελλάδα και δεν θα μας λείψουν

Υπάρχουν ορισμένες εκνευριστικές συνήθειες στην οδήγηση στην Ελλάδα, τις οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα εξαλείψει η αυτόνομη οδήγηση και δεν θα μας λείψουν.

Μερικές από αυτές είναι οι ακόλουθες:

1. Άσκοπο και ανούσιο κορνάρισμα.

Κατά το φανάρι, μόλις ανάψει, ή την διέλευση από διάφορα σημεία. Ηχορύπανση άνευ λόγου και αιτίας, καθώς η κόρνα υπάρχει για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε κινδύνους.

2. Μουσική στο διαπασών με ανοιχτά παράθυρα, κυρίως ελαφρολαικά άσματα.

Τα αυτόνομα οχήματα θα έχουν αισθητήρες για ντεσιμπέλ και τον έλεγχο της ψυχικής ευεξίας.

3. Διπλοπαρκάρισμα και προσπέραση όλων των οχημάτων στο φανάρι για να μπει κάποιο αυτοκίνητο μπροστά από όλα τα άλλα.

Διότι τα αυτόνομα οχήματα θα μας αφήνουν κάπου και θα έρχονται με προγραμματισμό να μας παραλάβουν, ενώ θα τηρούν κανόνες όπως δεν υπάρχει λόγος να προσπεράσω όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στο φανάρι, έχουν προτεραιότητα.

4. Ανεύρεση παρκαρίσματος σε δύσκολες περιοχές όπως Κυψέλη,Καλλιθέα, Κέντρο Αθήνας και Πειραιά.

Το να ψάχνεις μισή και ώρα για παρκάρισμα δεν είναι ότι το καλύτερο από πλευράς χρόνου και διάθεσης. Με τα αυτόνομα οχήματα λύνεται το πρόβλημα οριστικά. Μας αφήνουν και έρχονται να μας παραλάβουν σε ορισμένη χρονική στιγμή.

5. Άσκοποι και επικίνδυνοι ελιγμοί αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας

Είπαμε τα αυτόνομα οχήματα θα τηρούν κανόνες ασφαλείας και ταχύτητες μέσα σε όρια.Ελιγμοί άνευ λόγου δεν θα θεωρούνται σκόπιμοι κυρίως για ασφάλεια.

6. Μικροχτυπήματα,γδαρσίματα,ζημιές κατά την στάθμευση.

Το να αφήνεις το όχημα σου κάπου και όταν πας να φύγεις να βλέπεις δίαφορες μικρές ή μεγάλες ζημιές όπως το κλασικό χτύπημα σε φτερά ή προφυλακτήρες,καθρέπτες θα εκλείψει σχεδόν αφού τα αυτόνομα οχήματα θα είναι εν κινήσει σχεδόν συνέχεια και όταν πρέπει να παρκάρουν μόνα τους εξελιγμένοι αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες θα κα΄νουν πολλές ίσως κινήσεις αλλά θα παρκάρουν ακέραιο το όχημα.

Ναι η αυτόνομη οδήγηση έχει πολλές προκλήσεις, αλλά και πολλά θετικά σημεία. Μερικά μόλις τα αναφέραμε.

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.