Electric Cars

Rolls-Royce: Σκέφτεται μετάβαση από BEV σε υδρογόνο για τα μελλοντικά μοντέλα

Η Rolls-Royce εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης προς όφελος της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για τα μελλοντικά μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων, μόλις η τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη και μπορεί να αναβαθμιστεί για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της, σύμφωνα με το Autocar, επικαλούμενο τον CEO της μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων, Torsten Müller-Ötvös.

Αυτή η δήλωση έρχεται μετά το ντεμπούτο του Spectre, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία σειράς παραγωγής (BEV) της εταιρείας, το οποίο τροφοδοτείται από μια τεράστια μπαταρία 120 κιλοβατώρων που μπορεί να επιτρέψει αυτονομία άνω των 482 χιλιομέτρων και μπορεί να φορτίσει έως και 195 κιλοβάτ.

Ο Müller-Ötvös σημειώνει ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου θεωρείται πιθανή εναλλακτική για μελλοντικά μοντέλα και θα μπορούσε να λειτουργήσει καλά με τις συνήθειες του μέσου χρήστη της μάρκας.

Ωστόσο, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης με υδρογόνο δεν συζητούνται, καθώς ο CEO πιστεύει ότι δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος χρήσης του χημικού στοιχείου.

«Πιστεύω ότι ένας κινητήρας καύσης υδρογόνου δεν είναι κάτι που θα έβλεπα με οποιονδήποτε τρόπο, επειδή είχε δοκιμαστεί ήδη πριν από χρόνια. Αυτός δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος χρήσης του υδρογόνου. Εάν το υδρογόνο θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον, τότε θα πρόκειται για κυψέλες καυσίμου. Και οι κυψέλες καυσίμου δεν διαφέρουν σε τίποτα από μια μπαταρία. Είναι ακριβώς το πώς παίρνετε την ενέργεια.

Και γιατί όχι; Θα έλεγα όταν είναι η κατάλληλη στιγμή για εμάς, και όταν η τεχνολογία είναι τόσο προηγμένη, ότι είναι σίγουρα κάτι που θα επιδιώκουμε ως Rolls-Royce. Γιατί όχι; Μπορεί να βγούμε από τις μπαταρίες και να μπούμε σε κυψέλες καυσίμου».

Ένα πρόβλημα που μπορεί να αποτρέψει την εταιρεία από το να προχωρήσει με αυτό το σχέδιο είναι η φόρτιση.

«Δεν μπορείτε προφανώς να έχετε φόρτιση υδρογόνου στο σπίτι, ενώ [με τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά με μπαταρία] έχετε ένα μεγάλο πλεονέκτημα και όλοι οι πελάτες μας έχουν μεγάλα γκαράζ. Υπάρχει πολύς χώρος στο σπίτι και υπάρχει πολύς χώρος στα κτίρια γραφείων για την εγκατάσταση φόρτισης. Πολλοί από τους πελάτες μας έχουν ήδη εγκατεστημένη φόρτιση στο σπίτι τους, επειδή, για πολλούς, το Spectre δεν είναι το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο».

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.