Electric Cars

Renault Zoe R110: Πιο ισχυρό το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό της Ευρώπης

Το πιο πετυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ευρωπαϊκής αγοράς, το Renault Zoe, αποκτά νέο, πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα για το 2018 που του χαρίζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και καλύτερες επιδόσεις.

O νέος ηλεκτροκινητήρας R110 αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου (R90) και είναι κατά 16 hp πιο ισχυρός, ανεβάζοντας πια την ιπποδύναμη στους 107 hp και τη ροπή στα 225Nm, που είναι διαθέσιμα με το πάτημα του γκαζιού.

Στον τομέα των επιδόσεων, το Zoe R110 MY2018 χρειάζεται 11,4 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h, ενώ είναι σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον προκάτοχό του στην επιτάχυνση εν κινήσει από τα 80km/h στα 120 km/h. Η μέγιστη τελική ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 135 km/h.

Το νέο Zoe χρησιμοποιεί συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 41kWh, η οποία σύμφωνα με τη Renault μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε μία ώρα και 40 λεπτά. Με μια πλήρη φόρτιση το Renault Zoe R110 μπορεί να καλύψει, σύμφωνα με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, 300 km το καλοκαίρι και 200 km το χειμώνα.

“Παρότι οι διαστάσεις του είναι ίδιες με του R90, το R110 είναι πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του. Οι οδηγοί θα επωφεληθούν από την καλύτερη επιτάχυνση όταν ταξιδεύουν με υψηλότερες ταχύτητες”, σημειώνει η Assistant Programme Director του Renault Zoe, Elisabeth Delval.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

“Χάρη σε αυτή την αύξηση της δύναμης, το Zoe έχει ακόμα καλύτερη απόκριση και είναι πιο ευέλικτο όταν χρησιμοποιείται σε διαδρομές εκτός πόλης”, προσθέτει

Το Zoe R110 θα προσφέρεται με Android Auto όπερ και σημαίνει ότι το σύστημα infotainment θα υποστηρίζει δημοφιλείς εφαρμογές όπως για παράδειγμα το Waze, το Spotify και το Skype.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι της Γενεύης (8-18 Μαρτίου).

Οι παραγγελίες θα ανοίξουν εντός Μαρτίου πρώτα στη Γαλλία και αμέσως μετά σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές. Οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το καλοκαίρι.

Να σημειωθεί ότι το Renault Zoe δεν εισάγεται στην Ελλάδα.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.