Close

Η Renault ετοιμάζεται για τα αυτόνομα οχήματα αγοράζοντας μερίδιο σε εκδοτική

Για την αυτόνομη οδήγηση ετοιμάζεται η Renault, η οποία αγόρασε μερίδιο 40% στη γαλλική εκδοτική Challenges Group.

Στόχος της εξαγοράς είναι να παρέχει υλικό (πχ περιοδικά) στους οδηγούς και χρήστες των διασυνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων.

Σύμφωνα με τη Renault, πρόκειται για την πρώτη κίνηση από κατασκευάστρια αυτοκινήτων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Καθώς οι οδηγοί μεταφέρονται από το ταχύμετρο και το τιμόνι σε μια διαφορετική εμπειρία μετακίνησης, θα υπάρξει και μια μετατόπιση προς τη διασκέδαση και την εστίαση.

Να σημειωθεί ότι η Renault διεξάγει δοκιμές ημιαυτόνομων οχημάτων και σχεδιάζει να έχει πλήρως αυτόνομα οχήματα στους δρόμους το 2021. Ταυτόχρονα, εργάζεται σε υπηρεσίες αυτόνομων ταξί.

Ο Carlos Ghosn, CEO της Renault ανέφερε: «Το πρότζεκτ αυτό συμβαδίζει με τη στρατηγική του Ομίλου Renault, ο οποίος στοχεύει να προσφέρει νέες, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες διασύνδεσης και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών».

“Το πρότζεκτ θα δώσει τη δυνατότητα σε εκατομμύρια οδηγούς και τους επιβάτες τους να έχουν εντελώς δωρεάν πρόσβαση σε ποικιλία περιεχομένου υψηλής ποιότητας”, σημειώνει η Renault, υπογραμμίζοντας ότι οι επιβάτες στην Ευρώπη ξοδεύουν περίπου δύο ώρες τη μέρα στα οχήματά τους.

Η Renault λοιπόν, φαίνεται να εξετάζει τρόπους με τους οποίους οι επιβάτες να περνούν ευχάριστα την ώρα τους στο Symbioz, ενός πρωτοτύπου αυτόνομης οδήγησης, του οποίου η εταιρεία πρόσφατα κατασκεύασε και demo car.

Επιπλέον, η Renault έχει συνεργαστεί με τη Diavalet, η οποία κατασκευάζει συστήματα ήχου υψηλής ποιότητας και την Ubisoft για την ανάπτυξη περιεχομένου infotainment για οδηγούς κι επιβάτες.

Μια δυνατότητα του Symbioz επιτρέπει στους επιβάτες να μαθαίνουν για πολιτιστικές προσφορές και αξιοθέατα στη διαδρομή τους, μέσω της οθόνης αφής του οχήματος καθώς και γυαλιών εικονικής πραγματικότητας. Παρόμοιο περιεχόμενο αναμένεται να είναι το αποτέλεσμα και της συνεργασίας με τον οίκο Challenges.

Ο Όμιλος Challenges εκδίδει το Challenges, ένα δημοφιλές οικονομικό περιοδικό και τέσσερα περιοδικά για την επιστήμη, την ιστορία και την έρευνα.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top