Electric Cars

Πρόβλημα τα απορρίματα μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη Βρετανία

Η Μεγάλη Βρετανία αντιμετωπίζει πρόβλημα από τα απορρίματα των μπαταριών λόγω της αυξανόμενης χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με έρευνα.

Ερευνητές υπολόγισαν πως το ένα εκατομμύριο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν το 2017 είναι ικανά να παράγουν μισό εκατομμύριο κυβικά μέτρα μη επεξεργασμένων απορριμμάτων από τις μπαταρίες που θα φτάσουν στο τέλος της “ζωής” τους μετά από 7-10 χρόνια συνεχούς χρήσης.

Επί του παρόντος, το ένα εκαττομύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιστοιχεί στο 1.3% των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα, με τα οχήματα αυτά να αποτελούν το 50% των πωλήσεων μέχρι το 2040. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η υγειονομική ταφή των μπαταριών λιθίου, οι οποίες είναι εύλεκτες και μπορούν να απελευθερώσουν τοξικά χημικά όπως κοβάλτιο, νικέλιο και μαγνήσιο στο περιβάλλον.

Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Λέστερ, Andrew Abbott, δήλωσε πως είναι ζωτικής σημασία να βρεθεί ένας τρόπος για να ανακυκλωθούν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για να διασφαλίσουν την ασφάλεια του περιβάλλοντος αλλά και τα υλικά από τις μπαταρίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ νέου.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε πως η ηλεκτροκίνηση η οποία αποτελεί το 2% του αριθμού των αυτοκινήτων παγκοσμίως επί του παρόντος, θα μπορούσε να αποτελείται από 140 εκατομμύρια οχήματα, και όπως είναι ξεκάθαρο, η υγειονομική ταφή των μπαταρίων δεν αποτελεί λύση που μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Μια λύση για τη χρήση των μπαταριών που δε θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να τροφοδοτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι να χρησιμοποιηθούν σε ανεμογενήτριες ή συστοιχίες ηλιακών συσσωρευτών για την αποθήκευση ενέργειας από τον ήλιο.

Τέλος, την ίδια άποψη εξέφρασε και ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μπέρμινγκχαμ, κ. Gavin Harper, ο οποίος δήλωσε ότι μέταλα όπως το κοβάλτιο, νικέλιο και μαγνήσιο, θα πρέπει να ανακυκλωθούν για να μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, με έρευνα να αναφέρει πως μέχρι το 2040 η Μεγάλη Βρετανία θα πρέπει να έχει κατασκευάσει 8 εργοστάσια για τη διαχείριση των μπαταριών που δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν άλλο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να αντιμετωπισθεί η αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πηγή

Ιάκωβος Μπελώνιας

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.